Aivan, liperit kaulaan ja kypärä päähän. Ilmiselvä kokoomuslainen. Edit. Nykyiselle ikäpolvelle sen kypäräpäisen papin symboliikka taitaa edustaa enemmänkin persuilua.
Vastaa samaan kysymykseen ensiksi itse, niihin naiskuviin joita olet tänne laittanut. Mä vastaan sitten.
Mun on helppo tuohon vastata. En tavoittele minkäänlaista realismia, yritän esittää kuvattavan niin kauniina kuin mahdollista - ja olosuhteisiin sopii. - Onnistumisesta saa kukin pitää mielipiteensä, ja toisekseen: kauneus on paljolti katsojakohtainen käsite.
Kyllä mun kuva on fotorealismia. Jos se jotakin inhottaa niin sille en voi mitään. Et sinäkään voi sille mitään että jotkut mummamallit joita kuvaat, voi jotakin inhottaa (ei minua, vaan jotakin toista katsojaa).
Siinä oli semmonen valokuva joo... ____________________________ Sun linkissä oli tommonen kirjoitusvirhe: Kuvia ja viedeoita Hyvää loppukesää ja innokkuutta harrastuksiin!
Toinen yritys... Punaisella nuolella osoitetussa kohdassa lukee: "VIEDEOITA" - ei "VIDEOITA" kuten olis ehkä tarkoitus: Anteeksi, ole hyvä ja heippis ... ehkä ne onkin "viedeoita" (en tiedä kyllä mitä semmoset on...)