laitan tänne muutaman nyt viikko sitten tehdyn uuden kuvan. ehkä kannattaa välillä keskittyä tällaisiin kun nuo nuoret pimpsat ei niin kauheesti enää kiehdo... Speksit on hasseli, rollei ja Roltsikan 400IR matsku Acufinessä uitettuna. sit vaan sähköshokkihoitoa Photoshopissa, vähän "Heikuraa" reunoille ja silleen...
Vs: Jukalta muutama uusi MV kuva Se erska on tosiaan joku maagikko näköjään.. On tää laukku käsittämättömästi tilttaillu koko viikonlopun, no saapahan heli keijun kanssa löpistä tavallista pidempään
Vs: Jukalta muutama uusi MV kuva Katos... Katos myös mun omakuvaketjuun laittama omakuvani Mä taas epäilen että nää on ton wanhan shamaanirumpalin taikatemppuja. Wautsi, respekti nousee kun airfrancen alumiinigogeli ! Wautsi !!! - Erska
Vs: Jukalta muutama uusi MV kuva Onneksi olkoon ! Nättejä kuvia !! Romanttinen ote !!! Ennen päätöstä haluan vielä todeta että nuo ovat todennnäköisesti ihan tuliteriä ja tehtaan rasvassakin, vielä ? - Mie
Vs: Jukalta muutama uusi MV kuva No voi vittu sua, laita katuosoite niin lähetän yhden negan, haisee vielä Fiksille....
Vs: Jukalta muutama uusi MV kuva On mennyt hieman liian tummaksi, liekö nettiin laitto vaiheessa? T Jukka
Vs: Jukalta muutama uusi MV kuva Sä oot tollainen kaunosielu, mustia ne pitää olla, kun myrkyn nielleitä...
Vs: Jukalta muutama uusi MV kuva etten sanoisi "helpolla päässyt" siellä landella, tais olla vähän pahasti sanottu, mutta aika totta...
Vs: Jukalta muutama uusi MV kuva Ylin ja alin ovat kovasti minun mieleen. Ylimmässä tuo herkkyys on se mistä pidän ja alemmassa vastaavasti tuo julma tummuus kiehtoo. IR-filkka tekee mukavaa jälkeä.
Vs: Jukalta muutama uusi MV kuva Ylin, kamerakerhon syys skaba: ten points Alin, kamerakerhon syys skaba: zero points