Yksi suurimmista lauluntekijöistä on nyt sitten posistunut keskuudestamme. "... nyt on elokuu, ja minä olen viljaa..." RIP, Juice
Vs: Juice Leskinen RIP Taisi juoda loppuun asti. Tiesi että saisi enemmän vuosia jos ei joisi. Sairaukset ei helpota juomalla. Joten mä nään tän omaksi valinnaksi. Ihminen tekee niitä joko tiedostamatta tai tietoisesti. Tämä tais olla tietoinen. Mutta Juicen työ oli hienoa ja hän piti omasta aatteesta loppuun asti.
Vs: Juice Leskinen RIP Joo, sitä saa, mitä tilaa, mutta erittäin kova jätkä. Mulle tosin olisi jäänyt Juicesta paljon paremmat muistot, jos en olisi häntä kuvannut ja haastatellut pari vuotta sitten. Oli jo silloin tosi huonossa kunnossa. Ajatukset ja riimittelut on kyllä aivan mahtavia. "Suomi on taikina, Karjala hiivana, Siitä ei luovu Iivana viivana" "Jotka osaa, ne tekee, mitä vaan Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan" "Ja jonakin aamuna ennen sarastusta huomaat että musta aurinko nousee"
Vs: Juice Leskinen RIP Juicelle ei varmaan olisi sopinut puolivaloilla eläminen. Mies lähti, mutta laulut jää.
Vs: Juice Leskinen RIP " On helppoa olla samaa mieltä, on helppoa olla mieletön, vaan enemmän löytää, kun poikkeaa tieltä ja oikaisee läpi metsikön" sytytän kynttilä - kiitos Juice.
Vs: Juice Leskinen RIP Keskitysleirin ruokavalio ja muut albumit tuli tutuksi kun autossa ei yhteen aikaan ollut muuta kuin Juicea ja Pink Floyd -kokoelma. Kynttilä tulille.
Vs: Juice Leskinen RIP "Jotka osaa, ne tekee, mitä vaan Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan" Tämähän passaa tänne oikeen hienosti....
Vs: Juice Leskinen RIP Kukahan täällä ketään on opettamaan ryhtynyt, ei kukaan.. Jos tuolla viittailet minuun kuten epäilen, niin olet saanut tahtosi perille. En osallistu jatkossa keskusteluun tai kuvien arvioimiseen. Ainakaan toistaiseksi.
Vs: Juice Leskinen RIP Juicen biisien mukana tuli elettyä nuoruus, joten pikkasen kirpaisun tunsin rinnassani kun kuulin että mies siirtyi toisaalle vääntämään pistävää lyriikkaa... 'musta aurinko nousee'
Vs: Juice Leskinen RIP Ja Jari luulee taas että kaikki ajattelee vaan kokoajan sitä. Ei kaikki kommentit ole sulle Jari.
Vs: Juice Leskinen RIP Ok, riittää siis, että ihan yleisellä tasolla myrkytät ilmapiiriä? Luuletko GF, että nämä nälvimisesi naurattaa muitakin kuin itseäsi?
Vs: Juice Leskinen RIP En ole ikinä ollut suuren suuri fani ja tunnen tuotannon pääpuolisesti, silti tulee samanlainen fiilis,kun göstan lähtiessä. Suuria sananmestareita lähtee, eikä näistä nykyisistä ole noihin bootseihin..
Vs: Juice Leskinen RIP Kyllä, tottahan se on että viimeisinä vuosikymmeninä kaiman tuotanto ei yltänyt alun elinvoimaisuuden tasalle. Hän oli kuitenkin yksi suomirockin luojista, malja hänen muistoilleen.