Vs: Olutseuraa Tapaninpäivänä Helsingissä? Mahdollisesti. Ollaan tapanina käymässä Turussa faijan luona mutta jos päästään ajoissa pois vois ehkä onnistuakin.
Vs: Olutseuraa Tapaninpäivänä Helsingissä? Kunpa tarjous olisi ollut Varkaudessa tahi Joensuussa.. Niin mukin ääreen olisin ängennyt..
Vs: Olutseuraa Tapaninpäivänä Helsingissä? Joku mukava oluthuone? Angeterre, William K, joku kalapubeista?
Vs: Olutseuraa Tapaninpäivänä Helsingissä? No pirskile. Pitää neuvotella kotosalla josko tuo onnistuisi!
Vs: Olutseuraa Tapaninpäivänä Helsingissä? Ehdottakaa, mä en tiedä muuta kin vltvan, lähellä metroa mielellään! JTRUkka
Vs: Olutseuraa Tapaninpäivänä Helsingissä? Jos ei muuta, ni sit vltava. Alakerta, siin postinpuolelta tultuna heti vasemmalla.
Vs: Olutseuraa Tapaninpäivänä Helsingissä? Ok, lähden ajelemaan kohta helsinkiin, olen seuraavan kerran joskus 16.30 aikaan katsomassa nettiä. T Jukka
Vs: Olutseuraa Tapaninpäivänä Helsingissä? Miten olis tennispalatsin William K? Vai pidättäydytäänkö Vltavassa?
Vs: Olutseuraa Tapaninpäivänä Helsingissä? Kaikki käy, kunhan tietää minne. WilliamK on kans oivallinen valinta. Nyt rannalle katsastamaan tuulta->
Vs: Olutseuraa Tapaninpäivänä Helsingissä? Jep,WilliamK klo 18. Mulla on musta takki ja mustat farkut. Soittaakin voi 050-3615867 TJukka
Vs: Olutseuraa Tapaninpäivänä Helsingissä? Näyttää olevan auki klo 15-02, joten janon ehtii sammuttaa. T Jukka
Vs: Olutseuraa Tapaninpäivänä Helsingissä? Kiitoksia mukavasta seurasta eilen. Janokin tuli siinä samalla sammutettua melko tehokkaasti