Vs: Hiljaisissa vesissä Juuri sitä, mutta ei näköjään pure kovin hyvin. Kehykset varmaan häiritsevät liikaa...
Vs: Hiljaisissa vesissä Kehykset ovat polaroidien "sormenjälki" ota ne pois niin osa viehätystä häipy.
Vs: Hiljaisissa vesissä Kyllä Polaan kuluu tuo reunus, mutta minua häiritsee tuo värikkyys yksivärisessä kuvassa. Jos minä olisin onnistunut saamaan noin hienon kuvan aikaiseksi, niin sävyttäisin nuo värireunat yksiväriseksi ja lähemmäksi itse kuvan väriä. kapa
Vs: Hiljaisissa vesissä Joo, kyllä ne reunukset pysyvät, Kapan aikaisempien hyvien neuvojen mukaisesti olen rajanut kehyksien paperiliuskat pois, näin on parempi. Mitä sävyhin tulee olen oikeasti yrittänyt toistaa ne mahdollisimman lähelle originaalia. Arvostan Kapan kokemusta ja näkemystä, joten voishan kehyksien sävyjä hieman yrittää säätää erikseen. Kokeillaan ensi kerralla!
Vs: Hiljaisissa vesissä Keni: Alitajunta ja oivallus ovat parhaat maamerkit ja sunnan näyttäjät, muusta viis!
Vs: Hiljaisissa vesissä Näin on, Jukka, mutta hyviä neuvoja kannattaa aina kunnella. Ja sinulta olen sellaisia saanut paljon!
Vs: Hiljaisissa vesissä Tää menee jo melko höpöksi kun ketjussa puhuta juuri muusta kuin kehyksistä - liekkö ne sitten liian hallitsevat? Kuvahan on upea ja kieltämättä noi reunukset vahvistat kuvan tarinaa - tekninen laatu kaukana kliinisestä digistä ja päivän "trendeistä", jota tuo polaroidin frame vielä ikään kuin alleviivaa. Hieno kuva tämä olisi millä tahansa tekniikalla toteutettuna, mutta kyllä tämä valittu on juuri oikea ja tekee kuvasta uniikin tavalla johon hipstat ja fotarivelhot eivät pysty.
Vs: Hiljaisissa vesissä Tämä nousee minulla yli Kenin keskimääräisen (hyvän) tason ylle. Nokkaeläin on valloittava.