Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Viisasten kerho

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana J.Vuokko, 21 Heinäkuu 2008.

1. J.Vuokko

J.Vuokko Well-Known Member

8 192
    63
    48
    Viisastelijoiden kerho - se kuvaisi paremmin aihetta.

Moni arvaa ehkä mistä on kyse. Jos tunnet olevasi eräs näistä joka keskusteluun puuttuvista viisastelijoista - erityisesti näsäviisastelijoista, jotka kääntävät asiallisetkin jutut viimeistään viidennen kommentin kohdalla turhaksi jauhannaksi niin kertoisitko miksi teet näin?

Kohottaako se egoa? Etkö kestä jos et voi postata tarpeeksi? Haluatko vain huutaa muille olevasi olemassa?

Miksi (oletettavasti) aikuiset ihmiseset käyttäytyvät näin, yhä kuin hiekkalaatikolla.

Miksei niitä kommentteja voi kirjoitella tänne pallomeren puolelle sensijaan, että menisi sekoittamaan asiallisia keskusteluja muille alueille?

(ok, uskon että osa tuollaisista viisasteluista on vilpittömiä epäonnistuneita yrityksiä ironisoida jotakin asiaa - siinä vain unohtuu se, että tällaisella foorumilla joku irl/muuten parempi tuttu voi ymmärtää ironian, mutta muilta se menee todennäköisesti täysin ohitse)

2. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    Vs: Viisasten kerho

Muakin kiinnostais, mutta epäilen että näillä tietyillä ihmisillä ei ole pokkaa myöntää itselleen (tai muille käyttäjille) kuuluvansa tähän tiettyyn ryhmään.

3. kb

kb

2 235
    0
    0

Yksi syy miksi itse joskus olen kirjoittanut tyhmiä/tarpeettomia/epäasiallisia kommentteja on ollut se, että on vaan ollu huono päivä, eikä ole tajunnu pysyä poissa. Ehkä joillain on useammin huonoja päiviä kuin toisilla?

4. saltikov

saltikov Member

529
    0
    16

Muutama esimerkki asiallisista ketjuitsa jotka joku/jotkut on sekoittaneet... ei epäile että näitä ei olisi mutta saatasiin hieman lihaa luiden ympärille.
    Esimerkit auttasivat keskustelun viriämistä...

5. Vs: Viisasten kerho

Eipä taida ilmottautuneita pahemmin löytyä. Myönnän, että joskus itsekin syyllistyn näsäviisasteluun, mutta useimmiten tulee järki päähän ennen kun painan "lähetä" nappia. Joskus kun oikeen vituttaa, tulee se järki päähän vasta sen jälkeen... Eniten kyllä nyppii tuo pirun näsäviisastelu ja muutenkin kaikenmoinen asiallisten threadien trollaus. 

6. Vs: Viisasten kerho

<COLOR color="green"]Pitänee varoa ettei tämä(kin) aihe/keskustelu lipeä samaan kuin http://kameralaukku.com/forums/smf/http://code.mediadrive.fi/phpbb/viewtopic.php?t=9 </COLOR>

VS:<COLOR color="green"]xxx</COLOR>

<COLOR color="green"]PS. ei herneen nenään vetämisessä mitään pahaa ole, koittakaan omenaa</COLOR>

7. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63

Arvelin samaa, mutta tähänkin ketjuun ilmestyi esimerkiksi aika nopeasti saltikovin näsäviisastelu. Eikä hän edes samalla ilmoittautunut näsäviisastelijaksi.

Trollaus ja jatkuva sekoaminen tosiaan tympii ja hiiri liikkuu lähellä banaaninappia...

8. saltikov

saltikov Member

529
    0
    16

Onneksi sinä olet toista maata ja nostat tämän topikin uusiin swääreihin....

Jään odotelemaan niitä (esimerkejä) pilalle menneistä ketjuista, tietoa kuika monta niitä arvioidaan olevan jne. ennen kuin voin tehdä päätelmää kuinka isosta ongelmasta on kyse. Mutta älä suotta sen vuoksi pidättele hiirikättäsi...

9. junnu

junnu

35
    0
    0

Eikö tämän ketjun avaus ole jo "viisastelua"?
    Toisaalta ilman "viisastelua" foorumit olisivat aika tylsää luettavaa.

10. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63

Onnekseni minun ei tarvitse selitellä sinulle yhtikäs mitään syytä, miksi käytöksesi tympii ja jatkuva nokittelusi siellä sun täällä johtaa kohta sinun bannaamiseesi. Jos se on tavoitteesi, niin olet kohta maalissa. En ole velvoitettu esittämään sinulle tämän kummempia perusteita, eli ymmärrä jo, kuinka tässä vääntämisessä käy.

11. kb

kb

2 235
    0
    0

Ei?

Mä tykkään kyllä esim. Fingerpori-sarjiksesta, mutta ei viisastelu tuo kyllä hirveästi lisäarvoa mielestäni näiden foorumeiden kontekstiin. Eli itse näkisin nämäkin foorumit mielellään sellaisille ihmisille suunnatuksi joiden mielestä asiakeskustelu ei olisi "aika tylsää luettavaa".

Huumoria saa käyttää ja mun puolesta saa välillä tulla satunnainen "tarpeeton" huumoriviesti, mutta kun nyt pysyttäisiin sellaisen vähän vähemmän rasittavan huumorin puolella (jolla tarkoitan huumoria joka on muidenkin kuin kirjoittajansa mielestä hauskaa, kärjistäen).

12. saltikov

saltikov Member

529
    0
    16

Lopettaisitko sen uhkailemisen ja annat sen niskalaukausen? Jos et niin tämän topikin tämä säe oli tässä.

13. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

-luin usagin aloitusviestin ja päätin ilmottautua.

-sitten luin Teemun viestinja koin että en voikkaan ilmottautua koska hän provosoi ja minä olisinkin provosoitunut

-tämänjälkeen kelasin ketjua ja huomasin että onpas pitkä, en taida jaksaa kaikken mielipiteitä lukea

-jos tämä viestini ei ole viisastelua sekä narsismia niin mitä se sitten on?

14. 4x5

4x5

1 986
    0
    0

Kiitos samaa; huono päivä, pari lohduttavaa lasillista liikaa ja soppa on valmis ;-)
    Enkä ole yleensä korjannut hölmöyksissä lähetettyjä, paremmin niistä oppii kun puree jälkikäteen vaan hammasta ja häpeää.

15. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Joskus sitä vain tulee mitta täyteen tietynlaisista kommenteista.
    Silloin tulee vastattua samalla tavalla, mikä on tietenkin hölmöä.
    Tai oikeastaan se ei ole hölmöä, kyllä joka asiassa puolensa tulee pidettyä.
    T Jukka

16. Vs: Viisasten kerho

Hep!
    Mä ilmottaudun, se ei ole vika vaan pikemminkin ominaisuus...

17. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

myönnän olevani oikea bitch, kun sille päälle satun ja tarpeeksi kuuntelen joitain asioita.

18. saltikov

saltikov Member

529
    0
    16

Filmille suttukuvaajia ei lasketa - jossakin muualla ehkä mutta ei täällä.

19. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

minä olen viisas.
    siis kuulun kerhoon.T
    Jukka

20. 4x5

4x5

1 986
    0
    0

Really ;),
    What a nice bitch, best photograper of all bitches, and one o my favour girlsss photographing ever,,,