Vs: Kuutamo No nih, tästä motivaatiota kaamoskuvaamiseen jos on hakusessa. Villasukat ja termokset esiin... V-MS
Vs: Kuutamo Valo oli paljon tasaisempi, Silver Efexillä muokattu, harmittaa nyt kun katson kuvaa, oikea puoli meni vähän liian tummaksi. Kiitokset kommentoijille.
Vs: Kuutamo Älä tunnusta ikinä. Minusta ihan pirun jees, pidin tuota sävytikutusta kateellisten paskanjauhantana. Pidä sinäkin ja nenä pystyyn!
Vs: Kuutamo Ei mua se tummus haitannut yhtään. Yhdessä katossa oli toisen katon varjo ja sen perusteella näytti valo tulevan oikealta eikä kuun suunnalta. Sitä minä utelin. Se ilmeisesti vain näytti minun silmään siltä. Mutta, jos valo tulikin toisaalta päin kun kuu niin luulis että sen varjon saa kuvankäsiteltyä mutjakkaammaksi.
Vs: Kuutamo Kerrassaan puhutteleva. Ja ensimmäinen ajatus kuvaa katsellessa oli jostain syystä Vesa-Matti Loirin tulkinta tästä kappaleesta; "Pakkasyö on, ja leiskuen Pohja loimuja viskoo. Kansa kartanon hiljaisen aamuhun unta kiskoo. Ääneti kuu käy laskemaan, puissa lunta on valkeanaan, kattojen päällä on lunta. Tonttu ei vaan saa unta."