Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Joulun odotus..

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana emerik, 25 Marraskuu 2005.

1. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    xxx

2. Joulussa on hienoa tuo Kekrin perinne. Päälle liimattu kristillisyys ei mua kiinnosta. Mulle joulu on herkuttelun ja rauhoittumisen aikaa. Lahjoja annan ja saan mahdollisimman vähän.

3. Samaa mieltä Loiton kanssa. Aikuiset nyt ei muutenkaan lahjoja tartte, mutta lapsille pukki ja lahjat on kova sana. Nimim 5V prinsessan iskä.

4. Seinäkuva, kalenteri tms. on ihan bueno lahja.

5. Herkuttelu on pääteema.. kupu tukkoon ja köllimään.. Lahjoja annan mutta en koskaan saa niitä tarpeeksi..

6. tuulis

tuulis Member

89
    0
    6
    kunhan kinkkua on, niin muusta viis. :)

7. Mä oon jokseenkin kyllästynyt kinkkuun. Jos on todella kuivaa penppua niin pari siivua menee.
    Mutta lanttulaatikkoa pitää saada.

8. Kaikki joulusapuska menee. Syöminen alkaa hyvissä ajoin ja jatkuu pitkälle yöhön... Sitten ihmettelen miksi on vähän vetämätön ja raskas olo. ;)

Tytär on nyt siiinä iässä, että ensimmäisen kerran ymmärtää joulusta jotakin, joten tästä voi tulla ihan kiva joulu. Odottelen mielenkiinnolla likan ilmeitä kun pääsee availemaan sukulaisten hankkimia paketteja. Vaimolle pitää varmaan ostaa jotain pientä, itselleni en toivo muuta kuin mahdollisuutta ottaa iisisti, ilman kiirettä mihinkään. Tämä toive saattaa toteutuakin, koska ensimmäistä kertaa moneen vuoteen en ole jouluna töissä. Pyhäkorvaukset jäävät tietysti saamatta, mutta ehkä tämä kuitenkin kannattaa. (?)