Vs: Joulun kuusi Tuo eka on mieleeni. Vaatisi kyllä mustan taustan, vaalea ruutu tappaa kaiken, mitä alasävyissä löytyy. Kapa P.s. Saako tätä Laukun taustaa muuten säädettyä vaikka keskiharmaaksi?
Vs: Joulun kuusi Toki tämä ei ole mitä haettiin, mutta... Firefoxilla onnistuu ainakin kun avaa kuvan ensin isoksi ja sitten oikean napin alta näytä kuva. Aukeaa melko tummalle harmaalle pohjalle. Saattaa tuon värin saada jostain säätääkin, mutta toiminut juuri vastaavissa tummissa kuvissa mielestäni riittävän hyvin, joten en ole viitsinyt etsiä saisiko tuota väriä muokattua. Ja vielä f11:lla palkit piiloon niin saa nauttia kuvasta ihan rauhassa. e: tjaa, kun tarkkana ollaan niin keskiharmaa tuo pohja taitaa ollakin. Itse kuvista... Ensimäinen uppoaa. Toinen liian vaikea mun makuun.
Vs: Joulun kuusi Jep, noin olen katsellut täällä ainakin mv-kuvat, tumman pään sävyt erottuu paremmin. edit. Komeet kuvat. Ensimmäinen perus-Kafaa, toinen tulee oudosti suojauksista lävitse - ei nyt löydy sanoja.
Vs: Joulun kuusi Itse mieluummin avaan pikkukuvan päältä uuteen välilehteen, niin silloin kuvaa voi myös katsella välillä kun kirjoittaa.