Vs: Saunan muotokuva Hieno sarja. Neljäs kuva tuo muistot mieleen oman mummolan saunasta. Yksi lamppu sielläkin oli niin, että se antoi valon ikkunan kautta myös saunan puolelle. Kyseistä saunaa entisöidään nyt - hyvä niin, koska se on ukkini aikoinaan hirrestä itse veistämä. Nurkissa lohenpyrstöliitokset... Harmi ettei kuviin saa saunan tuoksua, mutta sekin muistui mieleen
Vs: Saunan muotokuva Jep kiitoksia kommenteista. Mummolan sauna tämäkin. Vähän on kunto päässyt rapistumaan vuosien mittaan. Pitää varoen lämmittää kun ei oikein tiedä missä kunnossa savupiippu on Hyvät löylyt silti.
Vs: Saunan muotokuva On kyllä hyvä sarja. Kolmoskuvan ihminen kun olisi ollut vielä pois, niin olisi jäänyt mystisemmäksi.
Vs: Saunan muotokuva Yksittäiset kuvat ovat Hienoja Sarja kaipaa lisää kuvia itse saunameiningistä. Tälleen tää sarja loppuu siihen, kun vaatteet riisutaan ja palellen yritetään hamuta saunankahvaa, mutta ote siitä kirpoaa.
Vs: Saunan muotokuva Se nimi oli saunan muotokuva, ei saunojien Mutta oikeassa olet toisaalta joo. Seuraava askel olis kuvata myös se itse saunominen.