Vs: Jottei kävis yksitoikkoiseksi Tosta "miehen koru aarikka" kuvasta tuli mieleen ehkä enemmänkin "Kattokaa mun kotiavainta prkl!"
Vs: Jottei kävis yksitoikkoiseksi Tällaista oli 2006 aika villiksi meni viimeisinä aikoina toi mun meininki
Vs: Jottei kävis yksitoikkoiseksi Ihana. Remua en kehu (kun se ei ole kehunut ikinä minua) Uljaita kuvia latailee kyllä Watanen nettiin ! - Erska
Vs: Jottei kävis yksitoikkoiseksi Hurjat oli meikit 2006, Remu on Rock, vaikka aamutakissa, budjas joskus melkeen naapurissa Malmilla
Vs: Jottei kävis yksitoikkoiseksi Niin ... Mä ottaisin ton herttasen ja sievän tytön mieluummin omaks naapuriks. Mä diggaan enemmän naisnaapureista, varsinkin tuommosista herkkisrunotytöistä ... - E
Vs: Jottei kävis yksitoikkoiseksi Remu näyttää kuvassa kääpiöltä, ja usein puhuukin outoa kieltä.. Naisen kuva on aika tyrmäävä. Siis hieno..
Vs: Jottei kävis yksitoikkoiseksi Estille laitoin tollaisen sen toivoman herkän runotytön, siitä vaan köytät sänkyyn kiinni ja annat mielihalujesi lentää (mun ei tartte, annoin jo..) Mulle ittelle, jos sais toivoa, tollainen ärtsympi pakkaus tonne etelään, huulet jo kimaltelee kosteina ja silleen suu mutrussa. hmmm...
Vs: Jottei kävis yksitoikkoiseksi Nuh Nih, vähän on harjoiteltu ja opiskeltu noita skanneri histogrammeja, (yllätys, yllätys sellaiset löytyi Flextightin softasta) katotaas miltä tällainen tosivaikee slaidi alkaa näyttään täällä. Koettakaa kestää, tukka vaan harmaantuu mulla koko aika lisää. Juu näyttää musta mustalla alkavan repeileen, mutta muuten aika bueno...
Vs: Jottei kävis yksitoikkoiseksi Hienoja kuvia. Nuo näkee ihan uudessa valossa nyt kun on tuo skannailupuoli alkanut toimimaan.
Vs: Jottei kävis yksitoikkoiseksi Juu, kiitos ! Tätäkin tarttee sitten tiputtaa mustan puolen histogrammista, kun alkaa vääntää seinälle printtejä.Nyt kuiteski on jotakin hajua siitä miten pitää menetellä. Värit on jotenskin hanskassa. Mustavalkoiset kannattaa skannata ihan RGB:nä negaksi jossa on kaikki info. sitten siitä alkaa konvertoida ja vääntää käppyröitä ja tsekata histogrammista minne noi leikkauspisteet tippuu. Oppia ikä kaikki! Kyllä toi Flextight on kova juttu, skarppia on tullut koko ajan mutta sävyt oli aluksi aivan perseestä. Aika paljon menee skannauksia uusiksi, jos meinaa jotakin laatua edes Kaapelitehtaan seinille saada ripustettua.