Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Jotkut päivät on kultaa

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Heimonen, 4 Huhtikuu 2009.

1. Vs: Jotkut päivät on kultaa

ja jotkut päivät hidasta BLUESIA, mutta tässä laiffissa on se hyvä puoli, että kun odottaa, se tempo voi muuttua ihan ittekseen, tai sitten itte muuttaa sen, vaikka hyppäämällä kulman takana olevaan vapaastihengittävään V 12 sinfoniaa laulavaan soittimeen joka paitsi päästää sielustaan kauneinta musiikkia, myös vie kuulijansa sellaisiin sfääreihin ja sellaisella tempolla, josta karvalakkikansan suurin osa vain kateellisena unelmoi...

2. nomad

nomad Well-Known Member

10 349
    167
    63
    Vs: Jotkut päivät on kultaa

Hieno kuva. Oikea hetki ja täydelliset värit.

Oikeassa reunassa lymyilevän möhkön kroppaisin pois. ...Tai eihän sitä taida kyllä oikein saada kropattua, mikä on harmi.

3. Vs: Jotkut päivät on kultaa

Ja eikä missään tapauksessa kropata pois!! peitä kaupunki ja aamurusko kädelläsi ja katso sitten mikä merkitys on tolla sahalaidalla joka syöksyy laaksoon. se on tän kuvan CLOU ! ei suinkaan tuo imelä kaupunki tuolla taustalla. Juuri tästä syystä mä diggaan tätä heimosta, sillä on draaman tajua, resonanssia asioihin.

4. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Toi ei oo ihan perätön toteamus.

Mä nään myös Heimppiksessä potentiaalia - jos nyt vanhemmasta starbasta kehtaa nirppisnenä näin sanoa.

Hyvä Heimppis - Sulla on (ehkä luontaista) sommittelulahjakkuutta tai olet jotenkin puurtanut kuvallisten kysymysten kanssa elämässäsi.

HYVÄT Piirtäjät ja Taidemaalarit = Parhaimmat Valokuvaajat (Myös sitä)
    Terveisin,
    Erska = Totuus

edit: kollplAsclzin kirjoitusvirheen - jos toisenkin :D

5. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113

Tällä ei ole mitään tekemistä heimosen kanssa, mutta tuohon kommenttiin en yhdy, vaikka monessa olen kanssasi samaa mieltä.

kapa

6. Vs: Jotkut päivät on kultaa

Olisipa täällä olisi sellainen punastunut ukonkuva-hymiö. Sille olisi nyt käyttöä.

Isot kiitokset kannustamisesta!!