Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Jotain hyvää?

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana MJK, 22 Kesäkuu 2005.

  1. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Kuva tuottaa ainakin itselleni kaatumisen tunnetta ja terävöitin vielä raukan viikset pilalle. No ilme itsessään kuitenkin mielestäni kuvan julkaisemisen arvoinen :)

    [​IMG]

    Tässä toinenkin kuva. Ensimmäiset pikaräpsyt tänään kotiuttamallani suttuzuumilla.
     
  2. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Minusta onnistunut kissa kuva. Eihän se oo sellainen et sen laittas seinälle siis ei poseeraa mut muuten on kyl onnistunut asento ja kielikin kivasti ulkona. Ehkä tausta vois olla rauhallisempi. Värit on kivat ja teknisesti mun silmään varsin hyvä. Ja vielä lopuksi se et toi kissa on tosi nätti.
     
  3. Kieli on tyylikäs. Kuvakulma voisi olla matalampi ja esim. tuo vihreä taustana.
     
  4. Ei hassumpi kattikuva. Otus tekemässä sitä mitä parhaiten tekee; pesemässä itseään tai maiskuttelee sapuskan päälle. Kissan oikea korva (siis vasen täältä katsottuna) on siinä asennossa että siltä suunnalta kuuluu jotain eli toivoisin sinne tilaa, samoin kissa myös katsoo johonkin jonka olisin toivonut näkeväni. Muuten varsin mukava mirrikuva.
     
  5. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Tilaa ei pahemmin ole kun olin niin tohkeissani saatuani uuden putken ja oli melkein koko ajan 200mm kehissä =D
    Tuota mainitsemaani toista kuvaa ei ole rajattu yhtään käsittelyvaiheessa. Kuvatessa olin jo henkisesti mahallani maassa makaamassa kunnes muistin mitkä vaatteet oli päällä. Housut uhrasin silti ja kuvasin istualtaan. Näitä amatöörien pulmia meikäläisellä.
     
  6. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Ai tota toista kuvaa mä en ajatellutkaan. Ihan ok sekin.