Vs: Jotain aivan muuta Peltokuva suoraan päältä on kyllä hieno. Jos ei tietäisi miten otettu niin pitäisi vähän miettiä että mitä siinä on. Saadaanko lisää kuvia, nää on kivoja?
Vs: Jotain aivan muuta Nyyh. Kamera ei kestänyt laskua. Syyllinen näkyy tuossa -ei siis kukaan varjoista, ei ohut eikä paksu, vaan betoninkovaksi tinttautunut kentän hiekka...tai minä itse, mutta ei -ei se mää olla voi ;-)
Vs: Jotain aivan muuta Noi autojen varjot näyttää paljon inhimillisemmiltä kuin ihmisten varjot. Vau.
Vs: Jotain aivan muuta Vasemmanpuoleisen "auton" varjo paljastaa, että kyseessä on Lada, koska mikään muu menopeli ei voisi saada aikaan baabushka-varjoa.
Vs: Jotain aivan muuta Kentän, itselleni korkeasta vaativuustasosta saanee käsityksen tästä, ymmärrettävästi ei-itse ottamastani sarjasta ;-)
Vs: Jotain aivan muuta Tässä hommassa on varmaan osa perinteisen valokuvaamisen elämyksistä tullut takaisin....lopputuloksen näkee vasta kun kuvaaminen on kunnolla ohi. Yllätysmomentti on palannut!
Vs: Jotain aivan muuta Totta, ja sama suhde: 200 kuvaa joista yksi tai kaksi säällistä, pysyy voimassa ;-) On tämä wanha Spitfire-videokin varmaan jo nähty?
Vs: Jotain aivan muuta Tulipa käytä idässä kattinäyttelyssä joten kone mukaan. Tässä lauantaista syysvaloa