Vs: Jotain aivan muuta Onks sulla joku roska silmässä vai miks sä siristelet tollai tossa omakuvassa? Ja eiks niska tuu kipeeks jos pitää päätä tolleen kenossa?
Vs: Jotain aivan muuta Mä siristelen kun kimit oli niin smäidäset ettei viitsinyt pitää päässä. Pahimmat häikäisyt hoidetaan natsitervehdyksen avulla, kädellä varjostaen. Moni käyttää aurinkotuolia, leputukseen mutta itse olen sen verran noviisi että koitan jos vielä stondaa -kuten slummissa sanotaan.
Vs: Jotain aivan muuta Mageeta settii kiva kiva.. varsinkin toi "omakuva".. tässä on khyl jotain oivallista.
Vs: Jotain aivan muuta Nyt tulee lentelyyn viikon tauko, kun painun Budapestiin kuvailemaan maasta käsin..
Vs: Jotain aivan muuta Terve ! Onko Sulla noita otoksia , liikkuvaa kuvaa, tallessa ja JOS, niin missä muodossa ?? Halvatun näppärä ukko oot kehitteleen jutskuja. Obs. Ei rasistinen herja tms.
Vs: Jotain aivan muuta Onhan mulla videota varmaan kymmenen gigaa, mutten ole jaksanut editoida sen pienemmáksi, tai laittaa nettiin, varsinkaan kun oma palveluni ei kestá sitá siirtokaistan leveyttá minká moisien latailu aiheuttaa...sori tátá pustan náppistá.
Vs: Jotain aivan muuta Ja iltalentoa... "katson maalaismaisemaa, enkä ymmärrrääää..." Tämä tältä illalta, taustalla näkyy Turku-Muurla moottoritie ja Salon kohdan ABC. Etualalla Salonjoki ja mä ;-)
Vs: Jotain aivan muuta Asensin tällä kertaa kameran siiven alle, törröttämään alaspäin. Olipa inhaa laskeutua hiekalle, objektiivi edellä ;-}
Vs: Jotain aivan muuta Mä laitoin jotain makuualusttyyppistä vähän strötön ympärille, mutta naarmut selviävät vasta myöhemmin. Kauhealla paukauksella laskeuduttiin ;-]
Vs: Jotain aivan muuta Ei sentään keihäs ;-} Mää vähän kavensin, kun näyttää ohjelma likistävän varjon sahalaitaiseksi.