Vs: Jotain aivan muuta Tämä viimeisin kommenttisi vain lisää soran heittoa myllyyn vaikka siinä lopuksi onkin silmää iskevä hymiö. Oliko tämä sinun anteeksi pyyntösi? Etkö pysty oikeesti ja rehellisesti pyytämään anteeksi? Jos et pysty. Mä yritän ymmärtää sinua ja ymmärränkin. Rikkinäisenä ja heikkona on paljon helpompi elää kun täydellisenä joka ei sanojaan koskaan syö. Säästäisit itseäsi ja sanoist oikeesti ANTEEKSI. Sinä ja minä ei tiedetä millätavoin Jukka on kuvattaviaan saannut malliksi. Se me tiedetään, kuten Jukka on kirjoittanut, että oppilas on mallina. Sä kuvittelet sen kuinka hän on pyytänyt malleja. Sinun kuvitelmiesi pohjalta sitten kirjoitat näkemyksensä. Etkö ymmärrä näiden kahden asian eroa? Mä olen tähän asti pitänny sua oikeesti hyvänä jeppenä. Sellasessakin ketjussa minkä minä aloitin sä sanoit sori, ainakin yhden kerran. Kun mennään näinkin henkilökohtaisuuksiin on pakko muidenkin asiaan puuttua. En tajua miksei moderaattori puutu tähän. Olen pahoilani että jouduin olemaan moderaattorin ominaisuudessa tässä kohtaa Quiquern sinulle.
Vs: Jotain aivan muuta Just joo. Pitäsiköhän minunkin alkaa moderaattoriksi kun kolmen Jukan patsas on jo alkanut ihan omaehtoiseen saitin moderointiin ;-]
Vs: Jotain aivan muuta Heh, sä sentäs myönnät minut omaehtoiseksi moderaattoriksi. Se on paljon se. Annoit kahdelle muullekkin Jukalle tuossa kohtaa seriffin tähdet. Kiitos. Jotain aivan muuta, on vielä kesken sulla.
Vs: Jotain aivan muuta En nyt jaksanut lukea tuota "keskustelua" tarkasti läpi, mutta sen verran sanon, että mun mielestä asiattomuuksista huomauttelu on jees; sitä myös ryhmäkuriksi kutsutaan. Tai ainakin kutsuttaisiin jos yli yksi heppu huomauttelisi. Ugh, jatkakaa jos on pakko.
Vs: Jotain aivan muuta Myönnän kyllä, samalla kun myönsin ehkä itsekin aloittavani muiden kurittamisen ja jeesustelun...joten neljä moderaattoria on syntynyt lisää. Niitä ei ole koskaan liikaa. Joten, voistkos poistua minun kuvaketjustani puhumasta roskaa..
Vs: Jotain aivan muuta No jo on... Kuin homehtuneen Amazonasin pienoismalli kotimaassamme tai jotain muuta kummaa. Kyllä maalima näyttää ylhäältä jännältä. Kivoja kuvia ! (ja kinastelutkin aika "kivoja" Keep ON... !) - Eero
Vs: Jotain aivan muuta Pikkasen silmäilin noita peräpään kuvia ja luin kinasteluja. Ehkä pitäis laittaa mikropopkornit uuniin ja lueskella koko ketju. Ilmakuvia en ole kyllä paljoa nähnyt/ottanut, eli minulla ei ole edes stereotyyppistä näkemystä millaisia ne "yleensä ovat" jos vertaa vaikka sukellus- tai auringon nousu/laskukuviin. (Matkustajalentokoneen siipiä ja pilviä oon kyllä nähny aika kasan...) Mutta nää on vähän kuin tylsiä matkakuvia katselisi (en ole siis koko ketjua kelannut). Hajuttomia sävyttömiä. Kuvalliselta arvoltaan pöytälaatikkotavaraa. Paitsi tän vimpan tekstuurit on kyllä mielenkiintoisia. Ehkä hiukan syvyyttä väreihin ja sävyihin, niin varmasti toimisi jo ihan kivalla volyymillä. Kun eri hauska on lentsikan ikkunasta katsella maankamaran ja infrstu..ins..infastrukt...infrastruktuurin (googletin) ja luonnon säännönmukaista säännöttömyyttä. No, jokaisella on omat mielenkiinnon kohteet, mutta itse kuvista olisi kiva välittyä suoran, taikka epäsuoran oivalluksen kautta edes jotain mihin katsoja voisi tarttua. Ilman että mitään pohjustuksia tarvittaisiin! Vertailun vuoksi: On suhteellisen tuskastuttavaa useissa tilanteissa katsoa kun kaverit alkavat kaivaa kannettavan uumenista matkakuviaan "viimeiseltä thaimaanreissultaan" ja siinä kädet käyvät niin että ruutu on rasvaisia sormenjälkiä täynnä. "Kato tuolla oli semmonen puutarha missä oltiin, se ei nyt ihan näy mut siis siellä oli niinku..." Tuommoisissa tilanteissa on vaikea kytkeä pois sellaista analyyttistä vaihdetta ja rentoutua itse katselu- ja kuuntelutilanteeseen. No, sama pätee toisinpäinkin. Kavereitten ilmeet on välillä aika kummeksuvia kun näytän kuvaa seinästä taikka kun ne ihmettelee sitä kun kuvaan seinää. Huvinsa ja tuskansa siis kullakin. Mutta tahattoman dogman katselu on miulle useimmiten ankea kokemus vaikka helmiäkin aina seasta löytyy...
Vs: Jotain aivan muuta Jossain sivuilla 4, 5 ja 6 -ainakin noilla sivuilla, eihän noita jaksa itsekään läpi kahlata, oli suoraan alaspäin kuvattuja tylsyyksiä. Kevät kun on ylimainostettua aikaa luonnon ilmeessä, niin nuo viimeiset kertovat hieman siitä, näin turhana pohjustuksena mainittakoon ;-)
Vs: Jotain aivan muuta Mun mielestä juuri ne suoraan alaspäin kuvatut peltomaisemat ovat olleet tämän säikeen parasta antia. Varsinkin kaikkein yksinkertaisimmat maisemat, joissa on esim. peltoa, tie ja vaikka joku puurivistö, muodostavat välillä aika mielenkiintoisia kuvioita kun otetaan syvyysvaikutelma pois kokonaan. Varsinkin hyvässä valossa juuri niissä on sitä mielenkiintoista tekstuuria.
Vs: Jotain aivan muuta Parhaat näistä ovat ainakin minun silmääni enemmän kuin maisemia; joko silkkaa tekstuuria tai jotain maiseman ja tekstuurin väliltä. Se tekee niistä sekä mielenkiintoisia että omaperäisiä.
Vs: Jotain aivan muuta Joo, etsivä löytää tai laiska jolle kerrotaan minne mennä. Eli: sivun 3 alaspäin kuvattu tylsyys: - Asensin tällä kertaa kameran siiven alle, törröttämään alaspäin. Olipa inhaa laskeutua hiekalle, objektiivi edellä ;-} ja sivun 4: - Tos tommone. sekä - Pistetääs viäl jokikuva Nuo toimii tänne. Omaan makuun oisin näpelöinyt hieman Photoshopin liukusäätimiä, layereita ja namisgyygeleitä rankemmalla lapasella. Nuo kevään kuvat ei sit kerro juuri mitään turhine pohjustuksineen tai ilman.
Vs: Jotain aivan muuta Tätä unohtuu katselemaan. Katse jää kiertämään maan pintaa. Pukkaa ihan zeniäistä fiilistä roppaan ja mieleen.
Vs: Jotain aivan muuta Kelasin ketjun nyt läpi ja täytyy sanoa et miun silmiin niitten helmien löytyminen sieltä dogman seasta oli kyllä kokemus isolla KOOLLA. Peräti inspiroivaa! Kannatti taas "vaivautua."