Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Jotain aivan muuta

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Quiquern, 13 Kesäkuu 2007.

1. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36
    Vs: Jotain aivan muuta

Selitä vähän, että tyhmemmätkin tajuaa...

2. Vs: Jotain aivan muuta

Vesku on mahd. hieman vähissä varoissa nyt eikä raaski ostaa sikmaa vaikka hinta onkin pudonnu "järkevälle(?)" tasolle. Vai hä?

3. Vs: Jotain aivan muuta

Vai ei kolmen saunakaljan jälkeistä ajatuksenjuoksua enää seurata? ;-)

Tuosta Sigmakoneeseen, olisi hinta laskenut aika tavalla. Mutta rahaa se on tuokin ja pitää säästää vähiä rahoja a) lomautusten takia b) tulevan Italianreissun takia. Eli viirus oli jäljillä.

4. Vs: Jotain aivan muuta

Tänään pitkästä aikaa kamera ilmassa.
    Uroksilta jotain merkkejä avaruuteen.

5. Vs: Jotain aivan muuta

Sama paikka, tältä päivältä.

6. Illan tullen

Lumi loi uuden pinnan.

7. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Vs: Illan tullen

Mutta kuvat toistaa itseään muutamalla ekalla sivulla ja tällä viimeisellä, jonka jaksoin katsoa.
    Liidokkihommeliinkin voisi keksiä jo uusia näkökulmia.
    T Jukka

8. Vs: Illan tullen

;-)

Voisi ei_minulla_ole_mitään_sanottavaa_mutta_marisen_jotain pikuvanhaa -kommentteihinkin keksiä joskus jotain uutta?

Sinnikäs rakentava kritiikkisi on aina hupaisaa luettava, että kiitos tästä illan virneestä.

9. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Eikä ne kuvat muutu, vaikka vaihtaa liidokkia tai kameraa.
    Onhan näissä kuvissa onneksi yhtenäinen linja - mielikuvituksettomuus.
    T Jukka

10. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38
    Vs: Illan tullen

Olen eri mieltä. Minusta tästa ketjusta tekee mielenkiintoisen se, että kuvamassasta on osattu poimia temaattisesti oikein kiinnostava ja yhtenäinen sarja. Vedoksina gallerian seinällä olisivat varmasti kyllä paremmin edukseen. Lievästi abstrakti lähestymistapa vielä lisää näkymien kiinnostavuutta. Kyllä näitä kelpaa katsella. Aivan kuin jukkis olisi kade?

11. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

En ole kade, kuvaan mieluummin ihmisiä, enkä periaatteesta kannata minkäänlaisia hupikäyttöön tarkoitettuja moottorilaitteita.
    T Jukka

12. Vs: Jotain aivan muuta

Jaksoit peräti katsoa ensimmäisen ja vimeisen sivun ja rakentava kritiikkisi on syvällinen ja valmis. Mielikuvituksesi täytti välin. Kiitos panoksestasi.

13. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Oon mä nämä kaikki katsonut, mutta eihän sitä ääneen voi myöntää :)
    Mutta se oli mun mielipiteeni näistä kuvista, yksi muiden joukossa ja sen pituinen se.
    T Jukka

14. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 414
    1 065
    113

onko tullut pakkolaskuja tai peräti syöksykierteitä?

15. Lissu selin

Ei, mutta on vähemmän tullut kuvattua. Kyllä noi jostain aina vähän kremppaavat, kuten eilen Lissu suksilla: jatkuvasti nokillaan ja moottorin kiinnitys löystyi. Lisäksi joka paikkaan tunkeva lumi voi tuhota elektronikkaa.

16. Vs: Jotain aivan muuta

Varmaan tulee kotonakin vatkaimesta, tukankuivaimesta, pölynimurista, hammasharjasta jne. hirvityksistä heti penaltia. Puhumattakaan tietokoneen puhaltimista.

Sinänsä on kiitettävää että taloudelle ja terveydelle välttämätön henkilökuvaus, johon kirjoittaja tuo jatkuvasti uutta, on kuitenkin kunniassa. -Eikä muiden kuvaajien aiheisiin ja kohteisiin tule kommenttia, omien sääntöjensä mukaan...

No, sain kuitenkin toisen lääkärin mielipiteen asiaan: paikalislehti osti heti tuon maisemakuvan kuleksimasta.

17. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Tässähän sinä itse eka sivulla oikein arvotat omat kuvasi .
    T Jukka

18. Vs: Jotain aivan muuta

Juu, kuvatessa tulee keralla n.250 kuvaa, joista olen näyttänyt keskimäärin 0,2%. Mutta jos oma talosi näkyisi 12:sta 250:sta, olisit kiinnostunut niistä. Kaikista. Vaikka väitkin vastaan.

Taidat väittää omia henkilökuviasi, joka ruutua sikaerilaiseksi ja äärestkiinnostavaksi?

19. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Etkö oo lukenut kaikkia kameralaukun viestejä?
    Tuollahan mä yhdessä kerroin, että yllämme lenteli helikopteri, josta otettiin taloista kuvia ja joita sitten kaupiteltiin tyyliin:"Hei, kato talosi ja sinä siinä haravan varressa!"
    Mä soitin lentokentälle lennonjohtoon, sen jälkeen se helikopteri ei enää pörrännyt.
    Eli se siitä, kiinnostaako mua mun kuvani talo ilmasta otettuna.
    Ei pätkääkään kiinnosta.
    Mitä tulee mun kuviin, se ei kuulu tähän, tämä on sinun kuvaketjusi.
    Kuvaketjusi on kuvat ja galleriat osiossa, joten sitä saa arvostelle.
    jos et sitä kestä mukisematta ja vittuilematta
    , poista kuvat täältä.
    T Jukka