Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

jyrki ja sipe

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana kattimat, 18 Maaliskuu 2009.

Juotiin kahvia ja kuvattiin olohuoneessa. Sipellä oli kiire jonnekin. Ihanaa, ihanaa :)

1. Vs: jyrki ja sipe

Kommentoikaa ny perkele jotain. "Auttaja hai", "Borgtron " ja "Yli 10000 koiran koiranäyttely" ainanki liittyy näihin seksikkäisiin julkimoihin. Joista mä, HUOM, sain kuvat lahjoina niinku ei paketissa mut sydämessä.

Lissä paskaa housuun, kuva-ahtia luovaan käyttöön ja ahdistuneita omakuvia kehiin. Meitsi digaa ihan kybällä, en vaan oo yhtään sentyyppinen tekijäheebo. Vaan enemmänkin tämmönen runopoika, vaix elopaino ja käsivarret rupeekin pelaan ilkkanummisto-liigassa.

2. higgins

higgins Active Member

4 660
    7
    38
    Vs: jyrki ja sipe

Pliisu valo, ylemmässä liian laaja rajaus ja alemmassa liian tiukka, Higg

3. Vs: jyrki ja sipe

Kiitos kommentista :) Ite oon tietty aivan täysin eri mieltä, mut onneks mielipiteet on pelkkää pääomaa. Vaikkei omia oliskaan.

Valo on jyrkin ja sipen valo, voi olla esim. pliisu. Ite tykkään kontaktista ja ilosta. Jotka mun mielestä välittyy kuvista.

Rajaukset on muuten ZEN et mietihän uusiks, Higgins.. ;D

4. higgins

higgins Active Member

4 660
    7
    38

Toi pani miettimään, palataan asiaan paremmalla ajalla;) Higg

5. Vs: jyrki ja sipe

Hentoa ja heleää, eli taidan vissiin pitää.

6. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Mä en itse pidä tän tyylisistä kuvista, mutta olen katsonut nuo sivusi kuvat pariin otteeseen läpi, ja mielestäni on hyvä, että niissä on selkeä linja ja tunnistettava tyyli.
    T Jukka

7. Vs: jyrki ja sipe

Tänks rehellisydestä ja hyvän olon aiheuttamasta kotisivupalautteesta :)

Mitä sä muuten menaat "tän tyyppisillä kuvilla", siis et mihin nää sun päässä rinnastuu?

Ja sit sellasta, et näitä taikahaltiaihmisiä ei tarvinnut ohjata pätkääkään (en muutenkaan harrasta moista potreteissa, pitäis ehkä harjoitella). Vetivät ihan fiiliksellä ja mä koetin pysyä perässä. Jos vaikka jota kuta kiinostais..

8. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Tavallaan pidän - noista galleriajutuista - joistakin.

Tuli nostalgiaolo, kun tsiigailin ikivanhoja fotoja himassani tänään.

Näistä sun jutuista sieluuni tulvii sellaista omalaatuista seiskytluvun kelmeän lempeää lämpöä.

Aikaa , joka ei enää takaisin tule.

Hyvästi sä Nuoruus, hyvästi Ystävyys ja hyvästi Rakkauden lämpö !
    Orjanne ole enää en - vaan mitä mulle jäi ? (kirjoitin jopa runonpätkän) !

VOIH !
    - Erska

9. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

Kuvissa on tiettyä hilpeyttä ja iloisuutta,nuoressa parissa paistaa onnellisuus,toivottavasti.Omalla kohdalla 22 vuotta on tehnyt tehtävänsä.Ylimmässä kuvassa rajaus on aika väljä,sanoisinko kohtuuton.Kuvassa ehkä kuvaajan pyrkimys juuri tähän,kivoja.

10. Jaakko

Jaakko Active Member

1 176
    12
    38

Ylempi parempi. Rajaus toimii hyvin juuri tuolleen. Ja ihku tukka tuolla tytöllä.

11. kb

kb

2 235
    0
    0

luonnollisia, konstailemattomia kuvia luontevista iloisista ihmisistä. Näitä katsoo mielellään, eikä tee yhtään mieli lähteä keksimään että olisko jotain parannettavaa (tähän toki voi vaikuttaa sekin, ettei noissa nyt ole oikein vikaakaan).

12. Vs: jyrki ja sipe

Ei nää nyt oikein puhuttele, mutta ottaen huomioon kuvaajan koulutus ja pyrkimys poseerata elitistin eksoottisena humanistimaskottina markkinavetoisessa taide-elämyskulttuurissa, nämä saattaisi sopivassa ympäristössä ja riittävän laajana esityksenä olla artefakti, jolle jonkin erityisen sosiaalisen järjestelmän henkilöt ovat antaneet aseman mahdollisen arvostamisen kohteena.

13. kb

kb

2 235
    0
    0

täh?

14. Vs: jyrki ja sipe

Sitä vaan, että jos näitä olisi monta suurina kappaleina jonkin julkisen tilan seinällä, sitä kutsuttaisiin taidenäyttelyksi.

15. Vs: jyrki ja sipe

Kiitos Jrabbit tuosta taidenäyttelyselvennyksestä. Suurin osa mun porteteista päätyy kuitenkin ihmisten seinille. Niinkuin nääkin kuvat. Nätisti 15/20cm -koossa aluminoidulle kapalle (ihan ite) pohjustettuna.

Mut sit tää..huhhuh.

Pari juttuu:

"Pyrkimys poseerata", what the vittua? Kenelle ja missä hä? (rokkibändien kans kyllä mut sillon skulataan eli nussitaan soonisesti)

"Elitistin eksoottisena humanistimaskottina", mitä helvettiä? Tää meni ihan ohi, hilseet ei edes vaivautunut kiteitään kääntämään.

"Jonkin erityisen sosiaalisen järjestelmän henkilöt", sopisko tähän vaikka hitsarit? (oon kuvannut ahtaajia ja rakennusmiehiä ja narkkareita, seinillään näyttävät fotot kiikkuvan eikä kaffe lopu vierailutuokioilta kesken. Ja mä juon sitä aivan perkeleesti.)

Niin ja joo, valmistun valokuvaajaksi kahden vuoden päästä et se siitä koulutuksesta. Filosofiasta tiedän kyllä paljonkin sattuneesta syystä. Sekä hakin ja leyherin eroista.

Muistaakseni kehaisit itseäsi joskus ihan mukavaksi jäbäksi, joten tämän on pakko olla muuten ihan hyvän sällin huonon päivän pimeämpi källi..

p.s. Jos ei vieläkään valjennut, niin mä teen sitä mistä mä nautin, mitä osaan ja mitä mä voin antaa kiitoksena maailmalle, ei sen kummempia.

p.p.s. Ja ota myös huomioon et me ei tunneta MILLÄÄN tavalla. Vois kyl joskus olla ihan kiva polttaa vaikka kräkkiä. Ainakin saataisiin ylimääräiset yrjöpaskat masukeista pois ennen jutustelua.

..

Tosta bonarina salkkuvalikoima. Parhaisiin mahtuu hyviä ja huonoja ajatuksia.

16. Vs: jyrki ja sipe

Tää nyt liittyy siihen toistemme tuntemattomuuteen mut voisit yllättyä siitä minkälaiset ihmiset pitää mua eksoottisena. Mahdollisesti shangri-lan asukit.

Eikä mun tarvi pyrkiä mihinkään, usko tai älä. Auringonottaminen ja zandaalit riittää :)

p.s. Puhumattakaan tosta maskottijutusta, huhhuh. Onhan mulla paula pandakarhu -niminen käsinukke, mut se ei taida tähän liittyä. Älä viitti olla noin kyyninen ja isosti luuleva.

17. Vs: jyrki ja sipe

Se oli kyllä siteeraus Harri Mannerilta, mutta taisi olla harhaluulo, että kouluissa enää luettaisiin kirjoja. :(

Ajattelin vaan kun jo aiemmin olit todennut tuntevasi filosofiaa, niin olisit tuntenut Himasen lausuntoja ja niistä tehtyä kirjallisuutta. Ei se sitten toiminut. Nyt kävi näin, joskus tulee oletettua ihmisestä liikoja.

18. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63

[quote author=JRabbit link=topic=32761.msg255196#msg255196
    Ajattelin vaan kun jo aiemmin olit todennut tuntevasi filosofiaa, niin olisit tuntenut Himasen lausuntoja ja niistä tehtyä kirjallisuutta. Ei se sitten toiminut. Nyt kävi näin, joskus tulee oletettua ihmisestä liikoja.
    [/quote]
    Lienee niin, että hyvin harva tuntee Himasen lausunnoista tehtyä kirjallisuutta.

19. Vs: jyrki ja sipe

Totta, tästä oli sentään kyllä tehty televisioon elokuvakin.