Jo vain, yliarvostettujen brändien ja globaalien tuotantoketjujen järjettömyys on tässä kuvassa hyvinki käsin kosketeltavissa. Keinovalojen "vihertävää" hehkua hämäryyden rajamailla, paitojen raitoja, räikyvän punainen paloposti ihan kuvan oikeessa laidassa. Syyttömin näyttää syylliseltä ja tuotot jää oikeasti aina jonnekkin kuvien ulkopuolelle. Oisko kyseessä siis melkeen antimainos? Ehkäpä tällaisessa kuvassa lienee tärkeintä, jotta myyjää ei tunnista kuvasta? Reipasta symboliikkaa (joka skaalautuu lisää itse kuvan ulkopuolella, ihan eksponentiaalisesti).
Kyseinen katuhan on tavallaan kerskakulutuksen temppeli. Prada on vain yksi monista vastaavista, vieressä taisi olla Vuitton, Gucci, Dior jne. jne. Maailman turhuus ja epäoikeudenmukaisuus konkretisoituu aika kouriintuntuvalla tavalla.