Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Jos voittaisit lotossa...

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana juice, 18 Marraskuu 2005.

1. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Joo, jos rahaa tulis tarpeeksi niin pari nopsaa autoa. Toinen koko perheen ajoihin ja toinen duunimatkoihin, ei tarvi mahtua kamalasti jengiä kyytiin... Ostaisin myös pari kameraa, Nikonin D2x:n ja Hasselin johon sais digiperätki, studio pitäis rakentaa myös. Luonnonvalosellainen. Sit taitaisin olla kohtuullisen onnellinen. Ai niin, ja lähtisin kyllä mäkin. Ensin sinne Ranskaan, sit Toscanaan ja Enkkuun nummille vaeltaa. Mitä huonompi sää ois sitä parempi. MIKS MÄ EN VOITA!!!

ps. tää lista siis sitä mitä mä itselleni hankkisin, kyllä mä ostelisin rakkaille ihmisillekin vähän sitä sun tätä.

2. Joo kyl anoppi on niken lenkkarit ansainu

3. campv

campv Ylläpidon jäsen

2 309
    110
    63
    Jos sitä paalua tulisi riittävästi, niin hankkisin alle jonkin mukavan noin 50 jalkasen purjeveneen ja lähtisin seuraamaan kesää ympäri palloa... Voisi siinä samassa tulla jokunen kuvakin otettua. Mitä sitä muuta elämältä voisi toivoa.

4. Jones

Jones

429
    0
    0
    TVR Tuscan S, Range Rover Overfinch, repullinen Älliä ja maailmaa kiertämään.

5. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Joo toi luonnonvalostudio ois kova juttu ja kyllä se vois olla kämpän kanssa samassa, katotaan sit kun se lauantaina napsahtaa kohdalle. Sit vois hankkia tosiaan pari kämppää vuokralle, niin ja piti sanomani, et se talo sais olla mieluummin joku vanhempi, esim. tollanen n. 100v. vanha hirsitalo.

Mitäs muuta, yksi tai kaksi putkea lisää, sit vois matkustella esim. Irlantiin ottaa niin maan perkeleesti mv-kuvia hasselilla, samoin kuin Skotlannista. GF koiraks pihalle murisemaan ;)

6. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Joo, tehdäänkö niin että mä otan sen ensin orjaks kantaa noita mun kameroita ja palaan kotimaahan Irkun kautta ja jätän sen siihen sun pihalle samalla? Sä voisit sit sisätiloissa tarjota mulle vaikka Irish Coffeet :).

7. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Tämä selvä... Täytyykin käydä valmiiksi Alkossa hakemassa Jamesonia, että tulee sitten oikeeta Iris Coffeeta ;)
    Vuokraks GF:stä, mä haluun sit ison MV-kuvan olohuoneen seinälle...

8. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Hetkinen hetkinen.... Kumpikos sen vuokraa??

9. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Enkös se ollut minä joka voitti lotossa??? Vai sinäkö se olit??
    ;)

10. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Sovitaan, että mä voitan ensin sitten seuraavalla viikolla sä. Joten mä vaan luovutan GF:n sulle. Ei mitään vuokraa näin kavereiden kesken ;-D

11. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Tämä selvä....

12. Juki

Juki

313
    0
    0
    Jos sopii ehdottaa, niin vähän vaahtoa suupieliin ja jonkun kuvauksellisen pikkupubin ulkopuolelle koiraparkkiin... Siitä sitten jyrkkää bw:tä parit sarjat sopivassa valossa...;)

13. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Juu, tottakai sopii, ei hullumpi ajatus. Olikohan mulla vielä koiran remmi jossain tallella....

14. juice

juice

912
    0
    0
    Guinnesista saa tuohon tarkoitukseen parhaan vaahdon :)

15. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    GF:llä on itellään kyllä oikein bulldoggipanta joten eiks se kelpais :)? Eiköhän siltä remmikin löydy...

16. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Juu, kyllä se kelpaa, oikeestaan jos se on sellainen piikeillä varustettu, niin vielä parempi. Mikähän olisi sopiva pubi? Varmasti remmikin löytyy. Alkaa olla aiheita seuravaa miittiä varten...

17. juice

juice

912
    0
    0
    Staffipanta on stylempi.
    Voin lainata pantaa ja näyttävän paksua talutinta.

18. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Joo, oikein hyvä. Mutta ei kerrota ihan vielä ilouutista GF:lle....

19. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Höpsis, sehän vaan innostuu tämmösistä jutuista.

20. Saako siihen sähköäkin?