Joo, jos rahaa tulis tarpeeksi niin pari nopsaa autoa. Toinen koko perheen ajoihin ja toinen duunimatkoihin, ei tarvi mahtua kamalasti jengiä kyytiin... Ostaisin myös pari kameraa, Nikonin D2x:n ja Hasselin johon sais digiperätki, studio pitäis rakentaa myös. Luonnonvalosellainen. Sit taitaisin olla kohtuullisen onnellinen. Ai niin, ja lähtisin kyllä mäkin. Ensin sinne Ranskaan, sit Toscanaan ja Enkkuun nummille vaeltaa. Mitä huonompi sää ois sitä parempi. MIKS MÄ EN VOITA!!! ps. tää lista siis sitä mitä mä itselleni hankkisin, kyllä mä ostelisin rakkaille ihmisillekin vähän sitä sun tätä.
Jos sitä paalua tulisi riittävästi, niin hankkisin alle jonkin mukavan noin 50 jalkasen purjeveneen ja lähtisin seuraamaan kesää ympäri palloa... Voisi siinä samassa tulla jokunen kuvakin otettua. Mitä sitä muuta elämältä voisi toivoa.
Joo toi luonnonvalostudio ois kova juttu ja kyllä se vois olla kämpän kanssa samassa, katotaan sit kun se lauantaina napsahtaa kohdalle. Sit vois hankkia tosiaan pari kämppää vuokralle, niin ja piti sanomani, et se talo sais olla mieluummin joku vanhempi, esim. tollanen n. 100v. vanha hirsitalo. Mitäs muuta, yksi tai kaksi putkea lisää, sit vois matkustella esim. Irlantiin ottaa niin maan perkeleesti mv-kuvia hasselilla, samoin kuin Skotlannista. GF koiraks pihalle murisemaan
Joo, tehdäänkö niin että mä otan sen ensin orjaks kantaa noita mun kameroita ja palaan kotimaahan Irkun kautta ja jätän sen siihen sun pihalle samalla? Sä voisit sit sisätiloissa tarjota mulle vaikka Irish Coffeet .
Tämä selvä... Täytyykin käydä valmiiksi Alkossa hakemassa Jamesonia, että tulee sitten oikeeta Iris Coffeeta Vuokraks GF:stä, mä haluun sit ison MV-kuvan olohuoneen seinälle...
Sovitaan, että mä voitan ensin sitten seuraavalla viikolla sä. Joten mä vaan luovutan GF:n sulle. Ei mitään vuokraa näin kavereiden kesken ;-D
Jos sopii ehdottaa, niin vähän vaahtoa suupieliin ja jonkun kuvauksellisen pikkupubin ulkopuolelle koiraparkkiin... Siitä sitten jyrkkää bw:tä parit sarjat sopivassa valossa...
GF:llä on itellään kyllä oikein bulldoggipanta joten eiks se kelpais ? Eiköhän siltä remmikin löydy...
Juu, kyllä se kelpaa, oikeestaan jos se on sellainen piikeillä varustettu, niin vielä parempi. Mikähän olisi sopiva pubi? Varmasti remmikin löytyy. Alkaa olla aiheita seuravaa miittiä varten...