Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

I Had a Dream....

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Jukka75, 29 Tammikuu 2017.

1. Jukka75

Jukka75 Active Member

3 168
    5
    38

2. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113
    Mukava piktorialistinen kuva, joka voisi toimia paremminkin ilman tuota päällekkäisyyttä.

Kapa

3. nomad

nomad Well-Known Member

10 349
    167
    63
    Minun silmääni kuvankäsittelylliset ratkaisut toimivat. Myös peruskuva on varmaan ollut aika kiva.

Otsikko on hämäävä. Aikamuodon pieni ero unohtaen "I have a dream" vie ajatukset Martin Luther Kingiin ja USA:n kansalaisoikeustaisteluun. Siis varsin vauhdikkaisiin ja jopa väkivaltaisiin poliittisen historian vaiheisiin. Kuvassa näkyvät tunnelmat ovat jotain aivan muuta.

4. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38
    Kuvasta tykkään, nimi vähän lässy ;)

5. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

6. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113
    Samoilla linjoilla, kuvan nimi ei käy tähän mutta nimestä viis, kuva on hyvä ja Jukan nimikin nyt paremmassa paikassa ja hiukan häivytettynä. t kimo

7. Jukka75

Jukka75 Active Member

3 168
    5
    38
    Kiitos.
    Tässä oli oikeastaan hieman onnea matkassa, kameraa säätelin ja piti laittaa pari eri valotusta mutta.....No laitoin vahingossa sen tupla päällekkäisvalotuksen päälle, otin kuvan ja jäin odottamaan että kamera ottaa sen toisen kuvan. No ei ottanut ja tajusin että olen laittanut päällekkäisvalotuksen päälle, koitin sitten keksiä hieman friikkiä kokonaisuutta ja tälläinen siitä sitten tuli.

Nimi joo, sinä olit kyllä vaikuttamassa tuohon nimen paikkaan. Normi paikassa katsoin niin vei liikaa huomiota eikä sopinut kokonaisuuteen, eli kiitos siita :D

Kiitos kommenteista muuteskin.

edit... Niin toi nimi, joko se tulee heti tai sitten ei ja käy näin. Tässä on mielestäni hieman unenomaisuutta havaittavissa ja nimihän on menneessä aikamuodossa, eli näin unta...

8. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113
    Minusta kaksoisvalotus on hyvä. Juuri se tuonee sävyihin erityistä. Muistaisin Kafan käyttäneen samanlaista tekniikkaa.
    Minun mielessäni tuo kääntyy toisin mutta en ole haka englannissa. Minulla oli unelma. Vai olenko sittenkin?

9. Jukka75

Jukka75 Active Member

3 168
    5
    38
    En itsekkään haka ole noissa muodoissa mutta taidat kyllä olla oikeassa.

Itse en ole kuin kerran kokeillut tuota päällekkäisvalotusta, pitäisi kokeilla varmaan ihan ajatuksen kanssa.

10. Olli Knuuttila

Olli Knuuttila Well-Known Member

3 218
    405
    83
    Kyllä nuo molemmat ajatukset ovat tuossa lauseessa, siis sekä unelma että uni, ja ihan oikein... Kuva on kiinnostava...

11. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38
    Juu ja onnittelut vielä nimmarin paremmasta paikasta :)

12. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113
    Tuo jotenkin viettää tasapainoa. Vanha oli siten neutraalimpi. (No kyllä tää tähän kuvaan sopii. On niin hailakkakin)

13. nomad

nomad Well-Known Member

10 349
    167
    63
    Nyt nipotamme pienistä. Ensin kuvan otsikko ja sitten signeerauksen paikka :)

14. Jukka75

Jukka75 Active Member

3 168
    5
    38
    Juu, on teitä vaikea miellyttää :D
    Mitä seuraavaksi, olisi varmaan pitänyt kuvata Nikonilla ei Canonilla ettei olisi noin paljon "kohinaa" :D