Vs: Jos kuvasi tökkii keksitkö teknisiä tai filmisiä selityksiä? Humeet on myrkyä (Siis jos osaisin laittaisin tähän sellasen räkättävän hymiönaaman....ei sellasta taida ollakkaan, pitänee kehitellä)
Vs: Jos kuvasi tökkii keksitkö teknisiä tai filmisiä selityksiä? Mä sanon tän nyt tän kerran ääneen: Ihailtavaa vastuunottoa aikuiselta ihmiseltä. Luulis edes sen verran olevan ns. munaa, että osaisi myöntää virheensä eikä aina syytellä jotain muuta (filmikuvaajia, toisinajattelijoita, alkoholia jne)?
Vs: Jos kuvasi tökkii keksitkö teknisiä tai filmisiä selityksiä? Olisi myös mukavaa ettei noita omia viestejä muokattaisi tyhjäksi jälkikäteen.
Vs: Jos kuvasi tökkii keksitkö teknisiä tai filmisiä selityksiä? Eikö sen ominaisuuden saa ylläpito aikaseksi? Se on vaan surkeea sitten kun minä ja moni muukin kirjoittaa noita "typoja" aika paljon. Ne tahtoo häiriä silmää vaikka en opettaja ole. Sen verran ruvennu kait kirjoittelemaan kaikenlaista jolloin ne on tullut merkitykselliseksi. Niitä saa onneks vielä muokattua. Jos muokkaan itse asiaa niin laitan kyllä MUOKATTU/EDIT kommentinkin.
Vs: Jos kuvasi tökkii keksitkö teknisiä tai filmisiä selityksiä? Jossain vaiheessa tehtiin pieni kokeilu ja omien viestien muokkaaminen estettiin, mutta se lähinnä häiritsi näitä järkevästi käyttäytyviä ihmisiä just noiden typojen ym. takia. Joten tällä setupilla mennään kuin tähänkin asti.
Vs: Jos kuvasi tökkii keksitkö teknisiä tai filmisiä selityksiä? On se ihan kiva että voi korjailla. Noihinhan tulee automaattisestikin se huomautus "muokattu" jos on tarpeeksi kulunut aikaa(tms.) ensimmäisestä lähetyskerrasta.
Vs: Jos kuvasi tökkii keksitkö teknisiä tai filmisiä selityksiä? Juu tulee, taitaa olla minuutti tjsp jonka jälkeen toi ilmestyy. Mut se tästä aiheesta, tuolla on erikseen toi palauteosio jonne voi laittaa topikin aiheesta jos kiinnostaa.
Vs: Jos kuvasi tökkii keksitkö teknisiä tai filmisiä selityksiä? Jos et kestä selvinpäin lukea kirjoituksiasi, niin jätä myös niiden jälkikäteen peukalointi sikseen.