Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Joopa joo

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Herra iso herra, 30 Tammikuu 2011.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.
    Vs: Joopa joo

Ah, ymmärsin väärin.. jep.

1. c

c Well-Known Member

5 391
    109
    63

Kun tässäkin ketjussa on kait puhuttu tosta kritiikistä ja kuvien palautteen annosta, niin tässä on yhden herran mielipide:

http://www.largeformatphotography.info/forum/showthread.php?t=71738

5 kommentti, mandoman7 nimimerkiltä

Ehkä fiksuin minkä olen aiheesta kuullut, en koskaan ole ymmärtänyt tämän tyyppisten foorumien "kritiikkiä"... mutta tossa se on hyvin sanottuna.

2. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38

Enpä nyt nähnyt tuossa mitään viisautta.
    Krtiikkiä voi antaa kuka vaan, kritiikin antajalla on minusta erittäin suuri merkitys, jos antajalla ei ole mitään näkemystä valokuvaan, niin hänen antamansa kritiikki on merkityksetöntä.

Parannus ehdotuksen on useimmiten, kertomus miten joku toinen ottaisi kuvan, jos minusta tuon henkilön ottamat kuvat on pääsääntöisesti huonoja, tai makuni vastaisia, niin olisi suorastaan typerää muokata omaa työtään niiden mukaan.

Se että tykkääkö joku tai eikö tykkää on minusta merkityksellisempää ja hyödyllisempää minulle.

3. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Minusta on kehityksen täydellinen este se, ettei halua parannusehdotuksia.
    Toki nuo tykkään on kiva ovat kanssa tärkeitä.
    TJukka

4. c

c Well-Known Member

5 391
    109
    63

Sanoit siis käytännössä saman asian? Mutta joo, itseäkin kiinnostaa lähinnä se jos joku kuvasta jotain irti saa, siksi pitänyt muutenkin ton foorumin ilmapiiristä. Siellä ei ole kritiikkiä, kuvia pistetään esille sen takia että joku ehkä niistä nauttisi... eikä katsois niitä kriittisin silmin virheitä etsien.

Kysyn kritiikkiä ihmisiltä joiden mielipide kiinnostaa mua, ihmisiltä jotka ovat hyviä kuvaajia tai omaavat jotain näkemystä. Ja joihin luotan. Tämmöset foorumit ovat kritiikin puolesta vähän kuin joku iltapäivälehti tai roomalaisten amfiteatteri parhaina aikoina.

5. c

c Well-Known Member

5 391
    109
    63

Ei ole kyse siitä etteikö haluaisi parannusehdotuksia, vaan keneltä niitä haluaa...

6. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Sepä se, itse olen maksanutkin neuvoista, ja tulen jatkossakin hyvästä opista maksamaan.
    TJukka

7. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38

Aivan sama näissä keskusteluissa, ei näissä voi valita kenen kanssa keskustella, usein vaan joku latva-B haluaa välttämättä avautua, ja koko keskustelu on sillä vesitetty.

8. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Eipäs.

En minä ole julkisuudesta tuttu. Olen nöyrä ja hiljainen puurtaja, joka ei etsi halpahintaista mainetta tai kehuskele saavutuksillaan (tai "kamuillaan"). Rakastan taidetta ja sen tekemistä. Usein olen näyttänytkin sitä muilla kuin omalla nimelläni. Julkisuus olisi yksinomaan hirvittävä kammotus.
    Materialistisuutta, ahneutta ja muita ylenkatsovaa itserakasta sekä omahyväisen itseriittoista egoasenteellisuutta
    halveksin.

Enkä ole lainkaan tuttu edes kenellekään tänne kirjoituksiaan suoltavista. Pari kertaa jotkin nähnyt ja ollut lähinnä silloinkin hiljaa ja ihmetelllen kuunnellut ... koska en omaa sisäistä narsistista esilläolemisen pakkoa. Jos joku muuta väittää - valehtelee.
    - Est

9. Vs: Joopa joo

Hello everyone, I am new to the forum. I would like to have an honest critique of my work, as I feel this is very valuable to my growth as a photographer. I have just posted here one of my nature photographs and I would appreciate some critique.

10. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36

Kerro mitä sinä tarkoitat ilmaisulla "latva-B"? (Lapseltasiko opit?) Miten ja millä pätevyydellä tunnistat tällaisen henkilön?

Viite: http://www.laakariliitto.fi/etiikka/liiton_ohjeet/laakarintodistus.html

11. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Lukkoon. Vai muutetaanko yleisen keskustelun nimeä, "hiekalaatikoksi"?

12. Vs: Joopa joo

Hetken jo olin sydän kurkussa "notta ristus" joko täällä on "pohojalaaset" värvätty moderaattoreiksi. Muttei sentään ,)

13. Vs: Joopa joo

Onhan noita J:llä alkavia suojeluskuntalaasia jonoossa siihen hommaahan... ;-)

14. Vs: Joopa joo

Pirelkää mua jotten revi rahojani........

15. campv

campv Ylläpidon jäsen

2 309
    110
    63

Joo, tää on nähty.

Jokainen, joka on viime aikoina kunnostautunut vittuilun jalon taidon ylenmääräisessä viljelemisessä, voisi kysäistä itseltään, että haluaako todella moderointiin selkeästi kovempaa linjaa tälle foorumille. Ja kun on tuon harkinnan tehnyt, niin painaa vasta sen jälkeen sitä lähetä-nappia.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.