Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Joku Pelle

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana fangio, 5 Toukokuu 2005.

  1. Milijuuna

    Ohhosta Nyt on hyvei. Toista kun toi yä. En kyllä tunnustaudu Tiili faniksi mutta kuvat on kerrassaan komeita.
    Ei sulla satu olemaan kuvia laulu ja soitin yhtyeestä nimeltä Freud, Marx, Engels& Jung. Elämää nähneitä kavereita joiden mieli paloi texasiin.
     
  2. Re: Milijuuna

    Ei valitettavasti. Oli jo sovittu haastattelu ja kuvaaminen muutama vikko sitten, mutta homma peruuntui. On tarkoitus palata asiaan myöhemmin, kun tulevat tänne kaakon suuntaan. Muistaakseni Virojoella tämän kuun lopussa ja täällä Kotkassa heinäkuussa.
     
  3. Näissähän on tallentunut Pellen muinainen kapina, joka taitaa olla jo aika hiipunutta. Ehkä keikan hittilinja kulki muinaisia linjoja myötäillen ja uhokin nousi vielä. Vai millasta tuotantoa oli tarjolla?
     
  4. e-0r

    e-0r

    936
    0
    0
    Helpostihan noi salamat poistais kun on noin pienet muuten mustassa lasissa. Kloonaamalla vain.

    Okein hyviä kuvia kyllä.
     
  5. Katos, äijä itte. Heti alkoi päässä soida "Vapaus on suuri vankila" :) Hyvin välittyy Pellemäisyys kuvissa.
     
  6. J.Vuokko

    J.Vuokko Well-Known Member

    8 192
    62
    48
    Kyllähän näitä katsoessa alkavat Moottoritie on kuuma ja tahdon rakastella sinua soimaan päässä :)
     
  7. Välillä nämä omien idolien kohtaamiset ovat aika rankkoja, kun huomaakin, että niistä on tullut vanhoja, lihavia, ääni mennyt jne. Pelle oli kuitenkin erittäin positiivinen kokemus. Hyväkuntoinen ja pirtsakka. Sanoi jo haastattelussa, että punk-settia tulee ja sitä tuli. Painotus oli vanhoissa hiteissä, mutta oli mukana matskua ihan vuonna 2004 ilmestyneeltä levyltäkin ja uusi levy on jälleen vireillä.

    Voisiko noi salamat ottaa pois punasilmäisyydenpoistokynällä?
     
  8. Onhan tätä vihaista miestä tullu kateltua telkkarista jos on sattunu kohdalle. Taitaapa tuolta musiikkiarkistoistakin löytyy jotain tuotantoo. Eipä oo antanu vieläkää periks!! Karu mies. Jotenkin kadotin Pellen kun se alkoi keventää linjaa punkista poispäin. Hyvä, että jaksaa vielä veivata keikoilla sitä tavaraa millä sai aikanaan äänensä ja sanottavansa kuuluviin.
     
  9. vn

    vn

    1 464
    0
    0
    Ensimmäiset neljä ovat mainioita. Tarkennus on kohdallaan (ainakin äkkiä katsottuna) joka hämärämmässä laulajaa kuvatessa ei liene itsestäänselvyys, sanoo hitaan zoomin omistaja.
    Tiukat rajaukset toimivat.
    Viides oli mukava lava-kuva ja seitsemäskin toimiva. Jättää jäljelle vain kuutosen mistä en pitänyt.

    Vesku
     
  10. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 723
    124
    63
    Pelle on "hyvä jätkä". Pari kertaa on tullut törmäiltyä kun oon ollut miksaamassa jotain bändejä ympäri suomea. Hauskaa seuraa kaikin puolin.

    edit: Kuvista sen verran, että en nyt hirveästi noista pitänyt. Aika peruskauraa niinsanotusti.
     
  11. Minulle Pelle Miljoona tuo mieleen sanat " Mitä sinä tänään koulussa opit poika pellavapäinen, mitä tänään maailmasta koit tytär silkkihapsinen" Rallattelin tuota joskus omille ipanoille, kun tulivat koulusta kotiin.
     
  12. Itse olin varsin tyytyväinen näihin Pellekuviin. Kävi nyt vaan niin, että elämä meinaa mennä ihan pelleilyksi. Olin nimittäin tänään jo taas kuvaamassa Pelleä. Oli nimittäin treenaamassa vanhojen haminalaisten soittokavereittensa kanssa. Kuvat tosin laitan esille vasta lehtijutun jälkeen eli joskus parin viikon päästä ehkä.