Vs: Öinen laituri Mä myyn kamerani. Kaikki vetää niin komeeta kuvaa esille että taidan alkaa harrastamaan rikkinäisten kameroiden korjaamista. EDIT: Takala ei pysty tähän. Sähän menit ohi heittämällä.
Vs: Öinen laituri Hieno. Samantyyppinen projekti menossa itselläkin. Vielä pidemmillä ajoilla yökuvia.
Vs: Öinen laituri Hienosti kimaltaa kuura laiturin pinnalla... Tämäkin on yksi taiteenlaji - yökuvaus. Hyvä kuva.
Vs: Öinen laituri Tämä on siltä uimarannalta, kun käännytään Pieksämäen suunnasta Peiposjärvelle, onko tuttu paikka? T Jukka
Vs: Öinen laituri Tuo metsän vaalentaminen, niin, että taivas näyttää kuin taustalla olisi vaikkapa kaupungin valot, ei innosta meikäläistä kehumaan, en oikein ymmärrä tätä "joukkohysteriaa" kuvan erinomaisuuden puolesta.
Vs: Öinen laituri Sä olet varma että sitä on vaalennettu. Mä melkein sanoisin että siellä voipi olla valosaaste joka loistaa. Mutta saattaahan olla että sitä on vaalennettu. Kystäänpä Jukkikselta onko näin?
Vs: Öinen laituri Valosaastetta jostain. Oli kuutamokin, pakkasta. Valotus noin 5 min, 400 herkkyys ja aukko 8. T Jukka
Vs: Öinen laituri Kun oikein tarkkaa tiirailen valon heijastumaa, niin näyttäis olevan aika tarkkaan peilikuva, joten myönnän olleeni väärässä metsän päällä olevasta valosta. Mutta kuvan hienoutta en silti oikein ymmärrä, minulle ei mm kuura oikein näy saatikka kimaltele, miksi ei voisi olla otettu hieman valoisammassa, vain hämärässä, ei pimeässä? Te ootte kyllä niin lätkässä tähän kuvaan, että myönnän 6-0 häviöni