Vs: Jokiristeily 45min vaihtelevassa säässä Juu en minä vähättele kuvatoimistokuvausta yhtään, ei se taida vaatimustasoltaan hääkuvausta kummempaa olla. Itsestäni ei moiseen olisi, minulla on kuvausmotiivit ihan muunlaiset. Mutta kyllähän tuo lisätulojen toivossa kieltämättä houkuttelee. Älä Jari liikaa mainosta, saat muuten lisää kilpailijoita.
Vs: Jokiristeily 45min vaihtelevassa säässä Ei tuo ole mikään uusi tieto, olen kuulut huhuja että kymmeniä yritää sinne turhaan kuukausittain.
Vs: Jokiristeily 45min vaihtelevassa säässä Siis tosiasia on että tääläkin on vain muutama joiden kuvat kelpaisi sinne ja heidän pääseminen ei olisi minulta pois. Siis olen kuulut huhuja että pirusti on hakijoita ollut, mutta Harrastaja valokuvaajan kyky arvioida kuvia on todella rajallinen.
Vs: Jokiristeily 45min vaihtelevassa säässä [QUOTE> [/QUOTE] Itseasiassa tuo riippuu hyvin paljon harrastajavalokuvaajasta. Väittäisin ennemminkin, että kuvatoimistokuvien tilaajilla on tuota ongelmaa.
Vs: Jokiristeily 45min vaihtelevassa säässä [/QUOTE] Väittää saa mitä haluaa Luotan itse mielummin kuitenkin mainostoimistojen ja aikakausilehtien koulutettuihin visuuaalisiin osaajiin, kuin johonkin tyypiin joka on päätänyt harrastaa valokuvausta.
Vs: Jokiristeily 45min vaihtelevassa säässä Ottamatta mitään kantaa kuviin: On selvää, että omenatukkurit ja omenakauppiaat osaavat arvioida, millainen omena menee kuluttajalle kaupaksi. Samoin tavoin idän harvinaisten sitrushedelmien kasvattaja on paras arvioimaan idän harvinaisia sitrushedelmiä. Suomessakin yritetään pitää tarvittaessa omenat ja appelsiinit sekä puurot että vellit erillään. Kuvapankkien ja heidän asiakkaidensa arvoketjussa kuvat ovat Porvoo-stockia, mutta mitä ideaa olisi esitellä täällä Porvoo-stockia tai suhtautua kuviin Porvoo-stockina.
Vs: Jokiristeily 45min vaihtelevassa säässä Oikein myös asiakkaan makuun ja sen puutteessa kukkaroon on hyvä luottaa.
Vs: Jokiristeily 45min vaihtelevassa säässä Ai nyt alan koulutus onkin pop. =0) Sarjassa mukana jokunen ihan kivakin ruutu.