Kaveri saisi olla vasemmalla reunalla niin että katseen suuntaan jäisi tilaa. Myös maassa saisi olla rähmällään nainen. Kaveri saisi olla vaikka Gaylordi niin toisi ulkonäöllään asiaan kuuluvaa söpöyttä. Tässä kuvassa kaverin ilme on hyvä. Asento on hyvä vaikka näyttää siltä että kaivelisi kalleimpiaansa. Ilmeisesti vetää jotain mutta se on ainakin itselle hiukan epäselvää mikä se on. Taustan lamppu rivi on todella hyvä myös.
Emerik....Kysymys sinulle: HALUAtSÄ MUA !! Aikasen monessa yhteydessä mainitset mut...tavalla tai toisella
Mielestäni vastaava otettu kuva, jossa kaveri on vasemmassa reunassa ei ole niin hyvä, koska lamppurivi ei vaan siihen osunut kunnolla. Kepeksiäänhän se kaveri tuossa puristelee ja karjalaa löytyy toisesta kämmenestä. Tuo mielestäni hyvin luonnetta esiin, eikä jää vain "im a human being ^^"-potretiksi.
Joo sommittelut on joskus pirunmoista hommaa ja rajauksetkin kun ei katsoja välttämättä niistä asioista tiedosta mitkä on olosuhteina jne. Vai sellainen kaveri tämä. Jep, jep.
Tota toi asenne on kyllä niin ja näin. Keskari pullo ja tekemällä tehty kovistelu....Asenne näkyy silmistä jota tässä ei kyllä näy
Mutta tietääkö hän että on pelle muiden silmissä ja kuvitteleeko hän kaiken lisäksi että on kovis vaikka ei ole siis no joo kässäsit varmaan jos et niin lue uudestaan mutta takaperin.
Hyvä pointti !! Mä olin kateissa kun menin muiden matkaan. Ymmärsdin edellämainituista kommenteista ihan toisenlaisen asenteen. ........Ja taas mua vietiin