Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Pari kuvaa

Discussion in 'Kuvat ja galleriat' started by valtsu, Jan 30, 2007.

...

1. juhaa

juhaa Active Member

8,059
    2
    38
    Vs: Pari kuvaa

Mites nämä on kokonaan jääneet kommenteitta?
    Mainoksessa nää menis täydestä. Staattinen istuva pose dynaamisella kallistuksella ja tuulikone-hiuslennokkuudella lyövät toisiaan korville ehkä miedosti. Valaisu on kiva!

2. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Staff Member

4,725
    125
    63

Alempi on mun mieleen enemmän luontevamman asennon ansiosta. Ylemmästä tulee väkisin jotenkin hirveän teennäinen vaikutelma, joten se putoaa tällä kertaa kakkoseksi. Valaisu on kyllä hoidettu tyylikkäästi ja värimaailma on myös erinomainen. 7/7!

3. DudeB

DudeB

484
    0
    0

Mun mielestä kuvien tekninen puoli hipoo taas täydellisyyttä, mutta mallin olemus ja asento on melko kankeaa kateltavaa.

4. Vs: Pari kuvaa

Minusta näissä ei ole kyllä mitään mainitsemisen arvoista hyvää :(
    Kankeita pönötyskuvia, ja teknisesti keskinkertaisen oloisia.

5. Parta

Parta

305
    0
    0

alempi o parempi mut fiilis että se nojaa näkymättömään pöytään :)
    mut, good shit man!!!

6. cysna

cysna

310
    0
    0

Mikä toi eka haukotuskuva on? :D
    Toinen on hyvä. Hyvin on valo osunut pintoihin. Katseessa on jotain salaperäistä mut silmät ehkä vähän liian ummessa. Hiukset vois ehkä liehua tuuheammin mut minkäs sille teet. Kauan katoin mut en muuta parannettavaa keksinyt. Mekko vähän vinossa..kai.
    Nämä hyvät kuvat jää kommenteitta kun tirppa ja kissakuvat kerää kaiken huomion?!

7. jimi-

jimi-

918
    0
    0

Eivät pelitä. Ensimmäistä en ymmärrä ollenkaan. Toisessa moni asia prikulleen kohallaan mutta jotain puuttuu. Ei herätä mitään tunteita. Mun simmut kertoo näin