Vs: Pari kuvaa Mites nämä on kokonaan jääneet kommenteitta? Mainoksessa nää menis täydestä. Staattinen istuva pose dynaamisella kallistuksella ja tuulikone-hiuslennokkuudella lyövät toisiaan korville ehkä miedosti. Valaisu on kiva!
Vs: Pari kuvaa Alempi on mun mieleen enemmän luontevamman asennon ansiosta. Ylemmästä tulee väkisin jotenkin hirveän teennäinen vaikutelma, joten se putoaa tällä kertaa kakkoseksi. Valaisu on kyllä hoidettu tyylikkäästi ja värimaailma on myös erinomainen. 7/7!
Vs: Pari kuvaa Mun mielestä kuvien tekninen puoli hipoo taas täydellisyyttä, mutta mallin olemus ja asento on melko kankeaa kateltavaa.
Vs: Pari kuvaa Minusta näissä ei ole kyllä mitään mainitsemisen arvoista hyvää Kankeita pönötyskuvia, ja teknisesti keskinkertaisen oloisia.
Vs: Pari kuvaa Mikä toi eka haukotuskuva on? Toinen on hyvä. Hyvin on valo osunut pintoihin. Katseessa on jotain salaperäistä mut silmät ehkä vähän liian ummessa. Hiukset vois ehkä liehua tuuheammin mut minkäs sille teet. Kauan katoin mut en muuta parannettavaa keksinyt. Mekko vähän vinossa..kai. Nämä hyvät kuvat jää kommenteitta kun tirppa ja kissakuvat kerää kaiken huomion?!
Vs: Pari kuvaa Eivät pelitä. Ensimmäistä en ymmärrä ollenkaan. Toisessa moni asia prikulleen kohallaan mutta jotain puuttuu. Ei herätä mitään tunteita. Mun simmut kertoo näin