tämmöstä tällä kertaa.. *** ohjeistusta: yksi kuva / palstalainen, kuva tähän ketjuun. toivomuksena olisi, että kuva olisi persoonallinen ja kuvaajansa näköinen. eli harkintaa peliin. myös kommentit mahtuvat tähän samaan ketjuun. älkää kuitenkaan käyttäkö kuvalainauksia, vaan viitatkaa kommentoidessanne tarkoittamaanne kuvaan jotenkin muuten. teema on tiedotteena parisen viikkoa, minkä jälkeen se muutetaan normaaliksi viestiksi. tämä ei estä uusien kuvien postaamista ohjeet kuvan koosta, linkittämisestä ja muista jutuista löytyvät täältä: http://www.kameralaukku.com/viewtopic.php?t=103 ***
Kuinka niin Pekka, eihän tuolla ole edes mustaa partaa!!! Tervetuloa vaan mukaan tähän foorumiin, kun ei aiemmin tullut sanottua, niin sanottakoon sitten nyt!
Itsekkin oon ottanut noita noloja kuvia veljen pojasta ihan sitä varten et voi vanhempana sit hävetä silmänsä päästä poeka. =)
Voisin heivata tähän yhden pari tuntia vanhan räpsyn Aluksi oli mielessä ottaa tylsä kuva videotykkiä varten rakennetusta "valkokankaasta"..
Tuo shredin kuva on ihan huippu. "Joo oon just menossa mun avaruusalukseen ja lähden kohta kuuta kiertämään"