Vs: Jobon prosessorit ja hauteet No niin, nyt on sitten nuo Jobon systeemit tuossa pöydällä. Pasin ne huolellisesti edellisen omistajan jäljiltä. Siistejä ovat, ei ole kovin pajoa käytetty tai sitten on pidetty tosi siististi. TBE:n irrallinen lämpömittari on jo todettu sudeksi, ei mittaa oikein eli heitin menemään. Testasin molempien lämpötilansäädöt laittamalla niihin kraanakylmää vettä ja termostaatin tarkasti 30 asteen kohdalle: CPA:n lämpötila nousi vakiokiinnikkeessä olevan lämpömittarin mukaan tasan 29,5 asteeseen kun annoin veden olla sekoittamatta. Kun sitten sekoitin sitä, niin lämpötila on nyt joka puolella allasta 30 astetta. En pidä tuota kovin pahana... TBE lämpiää vielä, saas nähdä miten sen lämmöt asettuvat. Tietääkö joku, mistä saisi noita magneetteja Jobon 1500 sarjan purkkeihin? Pari kappaletta tarvitsisin.
Vs: Jobon prosessorit ja hauteet Hain jo eBaysta, vain kaksi myyntiä sellaisista purkeista, joissa nuo magneetit on jo kiinni. Pistin fototeknisille kyselyn asiasta.
Vs: Jobon prosessorit ja hauteet Kappas, toikin on vielä pystyssä. Mä tilasin tuolta kerran papereita etukäteismaksulla ja puolet niistä tuli parin viikon sisällä, yksi paketti seikkaili suomen ja saksan väliä pari kertaa löytämättä perille tuolla jostain syystä muuttuneen osoitteen takia ja loppuja sai odotella 7 kuukautta. Sitten kun ne tuli, oli mukana lasku ylimääräisestä rahdista. Mutta sai sentään viimeisen paketin mukana kivoja Haribo kola-karkkeja Sen verran tulikivenkatkuista kirjeenvaihtoa käytiin, että en uskaltanut maistaa karkkeja.
Vs: Jobon prosessorit ja hauteet Pitää laittaa sormet ristiin. Toistaiseksi minulla ei ole ollut saksalaisten kanssa mitään ongelmia.
Vs: Jobon prosessorit ja hauteet On tuolta tainnu kameralaukkututtu tilailla ainakin ihan hyvin tuloksin.
Vs: Jobon prosessorit ja hauteet Ei mullakaan siitä ensimmäisestä paketista ole valittamista. Taisi tulla ihan muutamassa päivässä. Tuntuu, että jos tavaraa on varastossa, niin kaikki sujuu hienosti ja on jopa edullista. Mutta yleensä kun asiat alkaa mennä pieleen... Ei nuo missään vaiheessa selvästikään olleet huijaamassa, mutta kun ei vaan sujunut. Yhdessä vaiheessa yritin sellaistakin, että unohdetaan loput tilauksesta ja lähettävät paketillisen jotain saman arvoista, mutta saksalaisella pedanttisuudella, se toimitetaan, mitä on tilattu vaikka siihen menisi vuosia. No nyt mulla on rullallinen metrin levyistä monijyrkkyyskuitupaperia. Pompsahti vaan muistot mieleen, kun näin tutun kaupan nimen, että tuon kanssa kirjoiteltiin monen sävyistä kirjelmää ja pitkäään.
Vs: Jobon prosessorit ja hauteet Mulla on vain muutama kokemus ko. putiikista. Joka kerta tavarat ovat tulleet ongelmitta, joskaan nopeaksi en heitä kehuisi. Jos on ollut ei-oota, ovat ottaneet kyllä yhteyttä ennen tavaroiden korvaamisesta vastaavalla jne. Arvioisin hitaaksi mutta luotettavaksi kokemusteni perusteella. (2-4 vko toimitusajat toteutuneet minulla)