Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY Jobo cpp2 **MYYTY**

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana Manu, 16 Toukokuu 2007.

  1. Manu

    Manu

    190
    0
    0
    Ostin tältä foorumilta jokunen kuukausi sitten ja jäänee mulla täysin ilman käyttöä. En ole kokeillut, myyjä ilmoitti toimivaksi. Jotakin purkkejä mukana kemikaaleille ja kehityspurkki kahdella spiraalilla mutta ilmeisesti tuosta puuttui jotakin (magneetti ainakin). Hinta 50e ja laite Oulun keskustan lähellä josta haku tai lähistölle voin tuodakin. Myöskin testiä voidaan suorittaa oston yhteydessä.
    Manu
     
  2. Vs: Jobo cpp2 ilman liftiä

    x
     
  3. Manu

    Manu

    190
    0
    0
    Vs: Jobo cpp2 ilman liftiä

    Pyynnöstä suoritin laitteelle testiä. Moottori pyörittää ja lämpörilanäyttöön tulee asteluku. Mutta vastus ei lämpene kun testasin laitetta ilman vettä. Tulisiko sen lämmetä? Täällä on varmaan ihmisiä joilla kyseinen laite on käytössä. Lisäksi tuossa mukana tulevassa purkissä ei ole magneettia ja kumitiivistettä. Kuvia saa pyytämällä.
    Manu

    Jotta ei jää epäilystä, että minulle olisi myyty epäkuntoista tavaraa niin.. sain täältä ystävällisesti ohjeita laitteen käyttöön ja vika oli minun taitamattomuudessa. En ollut älynnyt käynnistää pumppua. Testasin laitteen vielä kerran vettä sisään ja pumppu päälle ja kaikki toimii.
     
  4. Manu

    Manu

    190
    0
    0
    Vs: Jobo cpp2 uudelleen myyntiin

    No tämä tulee uudelleen myyntiin. Ostaja oli saanut käsityksen, että tämä kyseinen malli ja tällä sarjanumerolla ei pyöritä laakafilmitankkia?

    Myöskin ne, jotka olivat aiemmin kiinnostuneita, niin jos vielä on halukkuutta ostoon, ottakaa yhteyttä minulla ei enää ole teidän tietoja.
     
  5. Jan

    Jan Member

    825
    0
    16
    Vs: Jobo cpp2 uudelleen myyntiin

    laakafilmikehitys ainakin expert drumilla vaatii liftin,
    4x5" spiraalikehitys vissiin onnistuu ilman sitä mutta ei ole
    ihan niin hyvä tai mukava käyttää jos kehittelee paljon.

    Mutta noi kaikki cpp2 vehkeet kyllä jaksavat pyöritellä
    tuota isoakin expert drumia ongelmitta, sikäli jos
    vehkeen moottorit ovat ylipäänsä vielä hyvässä hapessa.
     
  6. Vs: Jobo cpp2 uudelleen myyntiin

    Mulla on sellainen "vanhemmalla" sarjanumerolla oleva CPP2, jossa Lifti.
    Pyöritän sillä Expert-laakatankkia litran kemialla alituiseen ilman ongelmia.

    Ostakaa nyt hitossa joku tuo tai minä ostan vaikken tarvikaan.