Vs: Titta Ai Titasta on karaoke-emännäksin.. jaa jaa. Onko ihan hupikuva vai jotain pr:ää kenties? Samassa koulussa on joskus ollut jos sitä ihmettelet. Itse kuvasta: Luonnonvalon käyttö kyllä jees, mutta sommittelu ontuu minun silmissä. Näin lyhyesti ja ytimekkäästi.
Vs: Titta Hyvä laulajahan se on, mutta toi karaoke-emäntä homma taisi olla joku tutuntutun järjestämä erikoishomma. Mallina se kai useammin on. Kai vähän molempia. Yhtä lehtijuttua varten otettu. Jutussa oli tosin lopulta pääkuvana tämä: http://www.musakuvat.com/stock/displayimage.php?album=216&pos=11 Niin, sommitteuun on tietysti aina monia mahdollisuuksia. Itse näin tämän tehokkaimpana kontaktina, joten en halunnut laittaa suoraan kameraan katsovia silmiä esim kultaiseen leikkaukseen ja pystykuvakaan ei vaikuttanut järkevältä, koska keskeisin asia, eli katseen kontakti olisi heikentynyt, kun puolet jengistä kuitenkin tuijottaisi tissejä. Mitä hyviä sommitteluja olisitte tällä ilmeellä ja valolla halunneet toteuttaa tai ainkin kokeilla?