Vs: Ekat strobistelut (Koposen kuvaläjä) Molemmat (siis noi tytöt-makoilee) kuvat on hyviä, erityisesti kuvakulman takia. Ois ehkä toiminut vielä paremmin vaan yhdellä tytöllä, sillä jolla on vähemmän karvoja. Ei noista oikein pysty sanomaan kumpi on parempi, ne on vaan erilaisia. Henkkoht miellytti tuo käsitelty enemmän, ehkä au naturel -versiossa punainen on vähän liian punaista. Ekassa on vähän tollanen draganefekti... Narinaa: mikä ton gimman vasenta polvea vaivaa? Hyvä ketju muuten, kiva seurata kuvaajan sielunliikehdintää, eikä tarvi koko ajan vertailla muihin. Eikös ne Flickrin vaimikäsenyoli photostreamit toimi samalla periaatteella, ts. yhden tyypin kuvat samassa threadissa?
Vs: Ekat strobistelut (Koposen kuvaläjä) Toimii. Joku juttu noissa sun käsittelyissä tekee kuvat ainakin mun silmille raskaaksi katsoa. Myös terävyys näyttää vähän vajavaiselta niissä käsitellyissä.
Vs: Posti kulkee, mutta mihin? (Koposen kuvaläjä) Tulipahan kuvattua taas välillä jotain "muuta". Turha ihmetellä miksei saa postia!
Vs: Heitto, perhe ja muutama huti (Koposen kuvaläjä) HAI HOU ja taas mennään! Käväsin viikon lomalla Kreetalla ja kamerahan siellä tietenkin lauloi yhtenään. Tässä vähän kulkukoiria, maisemia, rantaa... eli melkolailla turistikuvia, mutta ENJOY jos vain suinkin pystyt. -Jkoponen
Vs: Heitto, perhe ja muutama huti Kreetalta (Koposen kuvaläjä) heei eihän ne nyt NÄIN huonoja olleet!?
Vs: Heitto, perhe ja muutama huti Kreetalta (Koposen kuvaläjä) Ei niin, helvetin hyviä! Koira- ja allaskuva heti, muutkin uudelleenkatsottuna, Higg
Vs: Heitto, perhe ja muutama huti Kreetalta (Koposen kuvaläjä) J.koponen:Ei ollenkaan huonoja päin vastoin...alkaa se tatsi löytyyn! Jatka samaan malliin vaan Io_ ps.maltti on valttia kuvankäsittelyssä Eli ei tartte vetää noinkaan ronskisti"hdr" Kun vertaa näitä uusia noihin ekoihin ni huomaa kyllä että on silmä kehittyny. Koira ruutu on erittäin onnistunu. lammas kuvan myös jotenki sympaattinen ja ajatuksia herättävä jopa surullinen. baari1 kuva on sitä söhjöä mitä tuppaa tuleen joka tuutista mutta ymmärän sen koska "hdr" "alku" viehtäys innostaa vetään kunnolla washia=) eli enpä siihen takerru kun oon itse käyny saman vaiheen läpite. Lopputiivystys vielä: Mun vinkki on se että unohdat ton tyyliset käsittelyt mitkä tossa aikasemmalla sivulla oli.(blurria ja unsharpmaskia överisti) Sen sijaan lähet kehittään noista "puhtaamista käsittelyistä" En halua sano tätä mitenkään ilkeä mielisesti enkä mieltäpahottavasti vaan kannustavasti=) pyrit siihen että ruudut on "puhtaita"(älä hyväksy haloja ja värivuotoja) pyri puhtauteen. Sit ku oot omaksunu sen että puhtaus on kaiken a ja oo ni voit pistää vähä enempi överiks...Ja mietit aina et miten tää tukee tai mitä tää tuo lisää tähän kuvaan...ja joskus on parempi tehdä liian vähän ku liikaa. t:Juhana
Vs: Heitto, perhe ja muutama huti Kreetalta (Koposen kuvaläjä) Kiiiiitoksia palautteesta! Ja kiitos vinkistä mutta en aio siitä luopua vaan kehittää sitä paremmaksi. Tulette näkemään minulta vielä monta kuvaa jotka olen raiskannut tuolla samaisella tyylillä jotta löydän ainekset toimivaan "epärealistiseen" käsittelyyn josta pidän. (Kyllä, se on kirosana sekä muotia, mutta tykkään Dave Hillin käsittelystä ja kuvista muutenkin). -JKoponen (huomasin muuten että eräällä toisella valokuvaus foorumilla on myös jkoponen :/ Itse olen siellä Kpnee.
Vs: Heitto, perhe + lisää(Koposen kuvaläjä) Laitettaas vielä yks kuva reissulta näytille. Oishan näitä mutta rupee pian toistamaan itseään.
Vs: Nää on mun maitani!(Koposen kuvaläjä) KUVARIPULI! nää on mun maitani! ois pitäny olla vielä alasti ni ois vakuuttavampi
Vs: Nää on mun maitani!(Koposen kuvaläjä) Tässä kalansilmänäkymässä tuntuu olevan jotain, sinisävyistä juovaa, aitaa, rajaa... Ihan hyvin rajattu reviiri.
Vs: Nää on mun maitani!(Koposen kuvaläjä) Toi merestä.jpg on aika klassinen rantakuva... pieni häirö toi pikselikeskittymä oikeessa reunassa, muuten bueno. Ja munmaita on kans ok piikkilankapihakuva ...näit on kiva seuraa.
Vs: Nää on mun maitani!(Koposen kuvaläjä) Kas, näitä matkakuvia en jostain syystä huomannut. Mukavia nekin. Seurattua tulee, vaikka huonommin kommentoitua.
Vs: Nää on mun maitani!(Koposen kuvaläjä) Oikeassa reunassa? noi tahrat? vai tarkoitatko vasemmassa reunassa olevaa aurinkovarjon kulmaa? Kiva kuulla että joitain nämä kiinnostaa! Kannatti näköjään "kysyä" toisessa topicissa Tattista! -JKoponen
Vs: Nää on mun maitani!(Koposen kuvaläjä) Juu, tietty vasemmassa... jokin puusilmä/näpisefekti tässä tahmoo ku kertoo. Mut edelleen... tässä koossa häiröö.
Vs: Vuosi jaloillaan (Koposen kuvaläjä) Hyvää päivää! Ajattelin pistää tänne tämmöisen "ennakon" tekeillä olevasta kuvasarjastani "vuosi jaloillaan". Kaikille varmaankin selkenee kuvaa katsoessa mikä on homman nimi. -jkoponen