Vs: Jasmina Olisi mukavampaa lukea kommentteja kivasta kuvasta - eikä henkilöön menevää loukkaantumisloukkaamista. Ja sitten (ihanko jo nyt?) kirjoitellaan taas -näppis sauhuten- taas valituksia ylläpidolle D)? *Tsiisus ja huhhuh* Pitäisikö jo hieman aikuistua, rakas toveri ? Kuvahan on kiva. Pisuaarikuvatkin oli ihan kivoi mut tää on viel kivempi. Arpi kyl tekisi viel terää. Olisi kuin piste iin päällä ja toisi kuvan aimo annoksen semmosta niinku "luonne fiilistä" ... edit : typo.
Vs: Jasmina Itse menisin toiseen suuntaan. Muovinaamat kun on jo nähty. On aika tuoda ihmisten ihojen epätasaisuudet esille ja jopa niitä liioitella ? Pakkelit pitäsi kyllä myös jättää pois ... tai onhan niissä kyllä tiettyä dekadenttia lumoa - aivan kuin muussakin mauttomuudessa ... Ehkäpä sittenkin lisää pakkelia? Jopa HIRVEÄN PALJON sitä?
Vs: Jasmina Jee ja karvat! Mutta asiaan, onko kuvaa terävöitetty skannauksessa, olen joskus huomannut itse että tietty valo ja ihotyyppi tuo huokoset näkyviin terävöityksen jälkeen.