Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Jasmina

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Jukkis71, 12 Joulukuu 2011.

1. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Hasselblad 500 c/m, Sonnar 180/4, tri-x, Flextight
    T Jukka

2. jpp2

jpp2 Active Member

2 522
    2
    38
    Vs: Jasmina

Aivan upea. Sommitelma, sävyt, ilme ja katse ym. 10+

3. Pii

Pii

4 011
    0
    0

Onpas nätti ihminen.

Aavistuksen pörröiset hiuksetkin sopivat tähän.

4. Vs: Jasmina

Ensimmäinen reaktio on wau.

5. Vs: Jasmina

Valokolmio hyvin hallussa, mutta naaman epätasaisuudet liiankin tarkkoja..
    Menee rupiseksi isommassa koossa, ei hyvä.
    Käsittelyä tahi muuta vaatisi..

6. aaki

aaki Active Member

3 685
    2
    38

On hieno muotokuva.
    Tulee Simanaisen kuvat mieleen sävyistä.

7. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

Joo kyllä mä Jukalta potretin tilaisin.

8. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Soita 0503615867, niin sovitaan aika ja paikka :)
    T Jukka

9. Pii

Pii

4 011
    0
    0

Minä myös laitan numeron muistiin lapsista kun aikanaan pitää saada myös "asiallinen" potretti.

10. Vs: Jasmina

Kiva kuva, entisinä aikoina meikkari teki senverran hyvän pohjatyön ettei mitään photoshoppailua tarvittu...

11. Vs: Jasmina

Tämä kuva tarvisi photaria tai toisenlaista valoa jos ei ollut tarkoitus tuoda ihon epätasaisuutta esiin ?

12. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Kuva on varsin onnistunut potretti ja tykkään kovasti. Mutta kun tiedän että Jukkis haluaa kuulla niitä kaikenlaisia näkemyksiä kuvasta, kerron hiukan sellaista pientä narinaa. Kuvaaja saa ottaa vinkeistä vaaria jos haluaa. Nämä on vain näkemyksiä. Muiden ei tartte näistä piitata ja alkaa Jukkista puolustelemaan.

Nenän varjoa lisäisin eli kääntäisin päävaloa enemmän vasemmalle ja alas. Ihan hiukan vain. Nenän varjo on kauniin pyöreä niin sitä ei tartte pelätä. Kuvaaja olisi voinnut hiukan olla alempana että ei tulisi sellainen ylhäältä päin kuvatun tuntua. Mallin katsetta olisi voinnut ohjata hiukan lähemmäksi kameraa. Nyt rintamasuunta on oikealle kasvojen suunta lähes kameraanpäin ja katse vasemmalle. Liikaa erisuuntais linjoja meille katsojille yhdestä mallista, näinkin lähipotretissa. Tasoitusvaloa en huomaa jos sitä ollenkaan on. Se on postiivista. Taustan valaisu/korkovalo on onnistunut josko niitäkään edes on. Valot ei saa olla pääasia vaan malli. Tässä kuvassa on siinä onnistuttu. Kuvan dynamiikka voisi pienellä kameran kallistuksella lisätä. Siis hyvin pienellä.
    Kasvojen pinta on hiukan häiritsevän epätasainen. Mitähän sille voisi tehdä, voiko mitään?

13. Vs: Jasmina

Ihan turha rautalangasta vääntää... Kuvaaja hallitsee jo jutut senverran, että uskon päämääränä olleen tällainen kuva. Mun ainoa kommentti jukkikselle on että kokeilepas seuraavalla kerralla mustaa nailonsukkaa sonnarin vastiksen päälle vedettynä ja siihen tupakalla keskelle pieni reikä. tummat leviää entisestään ja kuitenkin keskelle tulee sellainen kiva skarppi kohta, mutta softi ympäristö. Siihen olis tsekkaukseen polaperä omiaan mutta sulla ei taida sellaista vielä olla... Fuji 100 BW pakkapola olis kova sana.

14. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 067
    113

Hieno kuva kaikenpuolin<SIZE size="7"].</SIZE>

15. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Kuvaaja on kertonut jossakin aiemmin että haluaa kommentteja. Ja tämä paikka on just sitä varten. Jos on saavuttanut päämärän ei tartte niitä kuvia tänne esille laittaa jokaisesta mimmistä.

16. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 082
    113

Must on ihan jes ja kiva et toi nätin gimman foto on stigattu framille.
    Ihan kiva juttu. Mistä syystä pitää aina marista ja vollottaa?

Täähän on valokuvausivöyhjsivusto ja tänne saa laittaa kuvia ja friidut on kivemmän näkösii tsiigatakki ku jotku typerät kundit, vai mitä? Hä?

Kivaa. Upeta kuvaa pukkaa T ukkikselta !  Kertakaikkiaan ...
    T Erska
    PS. Ehkäpä iho saisi olla hieman "rupisempi" ja epätasaisempi? Tulisi tilkkanen mera karaktääriä...
    edit : oli typo ...

17. randomm

randomm Active Member

1 073
    0
    36

Jep jep, diggaan tästä paljon enemmän kuin pisoaari-sarjasta. Makee kuva, ja upea malli!

18. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 082
    113

yeh :D

Kuvankäsittelyllä vielä kunnon ARPI poskeen niin on perskutin hyvä kuva !

Edit : Semmonen kunnon veitsenviilto, n. 15cm !!! Kuvaan tulisi ns. "luonnetta"  !!!!!

19. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Miksi sä valitat?

Mä en valittanut vaan kerroin niitä näkemyksiä joita olisi voinnut tehdä toisinkin. Kyllä aikuisen ihmisen pitää pystyä nämä kaksi asiaa erottaa toistaan.

Mä muuten kirjoitin aiemmin.
    Etkö huomannut tuota tekstiä vai halusitko vaan sorkkia mua. Sekin on ymmärrettävää.

(mua=paskakasaa)

20. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 082
    113

??? TÄH ??? Hyvää yötä.

En jaksa ryhtyä tommoseen leikkiin.

Mua kiinnostaa valokuvat - ei nettimarinat ja prootason loukkaantujat. En ymmärrä tapaanne pillastua.
    Heippa ja hyvästi.