Vs: Jasmina Tuosta olen todellakin samaa mieltä, mitä enemmissämäärin kuva herättää keskustelua/ ärsytystä/ mitä vain sitä paremmin on kuva onnistunut.
Vs: Jasmina Ajattelin kaikkia lainalaisuuksia uhmaten kommentoida tätä kuvaa, vaikka rivien välistä olin lukevinani ettei se meiltä tavallisilta räpsijöiltä olisi kovin suotavaa ;D Mutta uhmakkaasti oletan taviksen kritiikin olevan nöyrälle (ei kuitenkaan nöyristelevälle) kuvaajalle arvokasta palautetta. No, 4:5 rajaus toimii tässä mielestäni oivallisesti tuoden mallin kauneuden katsojan eteen ihailtavaksi. Minun katseeni hakeutuu ensimmäisenä mallin silmiin, joissa kiiltelevät heijastukset koen erilaisena elementteinä, rikkomassa lainalaisuuksia ja vanhoja kangistuneita kaavoja (mitä lieneekään?). Valotuksesta en sano mitään kun en osaa. Jussi Aalto puhuu kirjassaan "Kohteena ihminen" omista muotokuvauksen lähtökohdistaan. Hän mainitsee arvostavansa kuvassa aitoutta ja luonnollisuutta. Viljalti älyä sanoisi älykkäämpi lajitoveri. Nyt Jukkis luonnon valoa on tarjolla ja ulkosallakin tarkenee, hopi hopi kuvaamaan rannalle tms. ;D Ja lopuksi: Hieno ja hyvä muotokuva tavallisen pulliaisen silmään.
Vs: Jasmina Anteeksi taas tyhmyyteni, onko täällä jossain joku säännöstö, jossa kerrotaan, että kuka saa sanoa oman mielipiteensä jostakin kuva-aihealueesta, ja missä mahtaa olla ne modet jotka tätä sääntöä sitten mitä ilmeisemmin vartioivat. Ilmeisesti Jari on ainakin yksi heistä, ketäs muita täällä on? Olen ollut hetken poissa forumita ja heti jotain uudistuksia tulee. Ljnkkiä kiitos Kuvasta sanoisin, tosiaan, hiukset ovat hiukan palaneet pois ja osassa kohtaa harmaat, mutta muuten ihan mukava kuva.