yön pimeinä tunteina pälkähti päähän ottaa omakuva tämän näköisenä minua ei ole totuttu näkemään lukuunottamatta naaman vääntelyä, se on tuttua
älkää peljätkö, ei tätä tyttöä ole. uistin on taas huulessa ja tukkakin still red tekee paljon tukanväri ja lävistykset ihmisessä
Tuossa kuvassa on jotain tuttua. Näyttää ehkä jossain määrin Maija Vilkkumaalta... tai sitten löydän vain olemattomia yhtymäkohtia... Hieno muuttumisleikki kuitenkin.
Kaunis on malli! Kuvakin on hyvä. Minusta Keija näyttää paljon aikuisemmalta ja persoonallisemmalta näin, näillä väreillä, kiehtovaa
Hei! Mä olen nähnyt tän saman maalauksena jossain aikaisemmin. Oisko ollut Louvressa... Vitsi kun ei muista sen muijan nimeä, ketä siinä kuvassa oli. Mona Carita tai Mona jotain... Ei kyllä silläkään ollut mitään lippaa huulessa.
Mietin paljon kuinka tämän sanoiksi pukisin ottamatta kantaa henkilökohtaisiin asioihin mutta JPU tasoitti jo tietä niin lisätään vielä että malli ja varsinkin mallin silmät näyttää mielenkiintosemmilta näin missit-ilman-meikkiä-kuvassa.
Kyllä Keijan tunnistaisi silti. Sylvester-silmät huomataan Mulle tuli myös mieleen Mona Lisa kun ekaa kertaa tätä katsoin. En sitten oikein saanut kommentoitua mitään ennen kuin keskustelu oli alkanut vähän. Tuota tuota. On hyvin rennon oloinen otos. Hauskempi ja vetoavampi minun mielestä kuin moni, mihin on laittauduttu.