Vs: JAPAN, mon amour Oho, onko se "Jaappanissa" kuvaaminen noin vaikeeta. Tusina turistiräpsyjä järkyttävillä väreillä
Vs: JAPAN, mon amour No ajattelin laitta jotakin jota voi täysin palkein haukkua, ja en ota pois en vaikka miten tulee P***aa... "kauneus on katsojan silmissä" katsos, täytyy olla skaalaa...
Vs: JAPAN, mon amour No on aikamoisia räpsyjä nämä! Olisi voinut jättää ottamatta koko kuvat ja säästää luontoa.
Vs: JAPAN, mon amour oikaise jos olen väärässä,diasta skannattua kinokoon matskua,muutama ihan kelpo kuva,tosin muutama "turisti" kuvakin.
Vs: JAPAN, mon amour Kukaan muuhan ei tämmäsiä räpsyjä ota kun Jukat. Minä en ole jaappaniin päässy mutta samanlaisia hyviä kuvia löytyy. Näähän on just tavallisia kuvia joita kaivtaan ettei kaikki ole niin .....(!).....hienoa.
Vs: JAPAN, mon amour Joo Kimonen, karseita skanneja Velvia 35mm kamaa, jollakin apokryyffisellä vanhalla epsonilla. Originaalit lähetin japaniin, onpa myyneet siellä muutaman kerran. Aika erikoinen on niitten kuvamaku. parhaiten myytyjä shottejani on blondi nojaamassa koivun kylkeen ja järvi siintää taustalla. Ei oo laittaa nyt näytille, mutta muutama siellä menestynyt muu on: lappi sarjasta, josta koetan tehdä näyttelyn kohtapuoliin. MV puolen kuvat voi käydä kurkkimassa mun fotarisaitilta. www.jukkavatanen.com
Vs: JAPAN, mon amour Tykkäsin tuosta Kyoton kivipuutarhasta (Ryoanji), mutta miten tuollaiset värit sinne on syntyneet, niin on vaikea arvata, mutta kuva-alan jako miellyttää Toinen mikä oli kiva ja ehdottoman tyylikäs, on tuo mies oransseissa housuissaan, hyvin tehty anonyymiksi ja taustan poliisi herättää sen verran monta kysymystä, että kuva on vallan jännitteinen.. Hiton hieno!
Vs: JAPAN, mon amour Tuo mies ilman päätä on kuvattu Tokio-Osaka luotijunan ikkunasta. Voisin laittaa tuon kivipuistokuvan Mustavalkoisena, näin ajattelin sen alunperinkin.