Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Janottaa, PERKELE!

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Teemu Laine, 10 Heinäkuu 2005.

1. Valo

Valo

39
    0
    0
    Hieno kuva! Niin perin Suomalainen ja tuttu. Tämän mukana myös vähän (surullisen) arkinen.
    Moraalista ja yksityisyydetä viis...Kaikki valokuvataiteen puolesta!

Harvoin olen itse kysynyt lupaa ns. laitapuolenkulkijoilta kuvien julkaisuun (*ensimmäistä haastetta käräjille odotellessa*). Mutta olen tilaisuuden tulessa ja salliessa heittänyt jonkun euron tai röökiä.

2. Hyvä kuva. Rosoinen, raaka ja rohkea. Sopii aiheeseen. Lisäksi pidän siitä että tässä on menty niin lähelle syrjäytynyttä tai vähintään syrjäytyneeltä näyttävää henkilöä. Jotenkin pidän tuota lähellä olemista kunnioittavuuden sanattomana ilmentymänä. (Siis kunnioitusta ihmistä, ei itsestäänselvästi tai välttämättä hänen valintojaan tai tilannettaan kohtaan.)

Olen Matin kanssa aivan samaa mieltä. Jos tämä kuva jotakuta loukkaa niin ei se ainakaan kuvattu ole. Ja itse pidän aika loukkaavana sitä, että sosiaalisia stigmoja kantavia henkilöitä ei muka saisi tai pitäisi kuvata tai kohdata juuri sellaisina kuin he ovat, stigmoineen.

3. ..niin - Sigmalla!