Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Jalkapallo vs koripallo

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Jari Siren, 14 Kesäkuu 2006.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.
  1. heksa

heksa Member

541
    0
    16
    Minusta mielikuvasi on väärä. Olen kommentoinut ehkä 3-4 kuvaasi, kaikkiin olen antanut asiallista kritiikkiä, paitsi viimeiseen, jossa kysyit "Pidätkö" ja vastasin ytimekkäästi: "En pidä".

Koska kysyt mielipiteitä! Jos haluat rakentavaa kritiikkiä, niin miksi kysyt: "Toimiiko?" tai: "Pidätkö?", jolloin tavallaan odotat yksisanaista tuomiota. No, jatkossa voin olla kommentoimatta, jos niin tahdot, ei se minuakaan mitenkään rakenna.

2. Joo sovitaan niin että et komentoi kuviani.

3. hymio

hymio Member

323
    0
    16
    Jari koitas nyt ymmärtää se tosiasia, että sinä et voi asettaa sääntöjä sille kuka saa kommentoida kuviasi ja kuka ei. Jos olisit tämän sivuston admin asia olisi toinen, mutta kun et ole niin miksi edes yrität?

Jos nyt muistettaisi, että täällä kaikki voivat kertoa kuvistaan oman mielipiteensä. Oli se mielipide sitten puolesta tai vastaan. Se negatiivinen palaute kannattaa ottaa aina ihan rauhassa ja siitä voi yrittää saada jotain vihjettä miten omia kuviaan voisi parantaa tulevaisuudessa. Jos sitä negatiivista palautetta ei kestä ilman hermostumista, niin ehkä nämä internetin kuvafoorumit ei ole ehkä se paras tapa esittää omia kuviaan.

Netissä liikkuessa on myös jännä huomata miten käytännössä kokonaan yli 18 vuotiaista koostuva foorumi kykenee tappelemaan samalla tavalla kuin jokin murrosikäisten kansoittama pelifoorumi.

4. heksa

heksa Member

541
    0
    16
    Sovitaan niin, että ei sovita mitään enkä ota mitään tuollaisia käskynomaisia tölväisyjä vastaan, mutta voin olla kommentoimatta kuviasi.

5. Totta mutta kaveri itse ilmoitti että voi olla kommentoimatta ja minä siihen että ok älä sitten komentoi.
    Mikä nyt on ogelma?

6. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    Eiköhän se ollut sitten siinä. Konsultoin myös asian tuntiaa:

Sinä kysyit:

Pistetäänkö jarrin threadi lukkoon?

Oraakkeli vastasi:

Kyllä, jos haluat!

Keskustelun tilanne: