Krismäs is hevi. Kinkut syöty kaikilla höystellä. Viiniä, suklaata, glögiä, suklaata. Lapset sai tuhat lahjaa. Suklaa, pari pukkikuvaa. Viiniä glögiä suklaata. Marmeladia. Yritän virvoittaa itseäni Aura-juustolla. Glögiä. Poika pelaa jo jotain snoukkapeliä. Glögiä. Krismäs is hevi.
Jep! Heviä on, jaksaiskohan käydä sipasemassa siivun kinkkua vai vajoiskohan vielä syvemmälle sohvaan. Kriisin ainekset oli ilmassa mut ne väisteltiin http://www.nieppi.com/wordpress/?p=283
No meillä on nyt autorata, mikä on paska. Tunnin kasasin ja olen nyt todennut, että paska on. Välillä liikkuu välillä ei. Kaikki mutkapalat on yhtä jyrkkiä ja niin jyrkkiä, että niiden jälkeen silmukka on sen verran kova haaste, että ei oikein ole lapsille mahdollinen. Varsinkaan sillä radalla, jolla silmukka tulee heti mutkan jälkeen. Mutta toisin, kun Niepillä, miellä pukki kävi. Tuli vaan vartin myöhässä (Lue: Lahjat oli 20 minuuttia sateessa.) ja ehti olla 10 min ja maksoi vaan 40 e. Kyllä oli kivaa lapsilla. Itse investoin lapsille pukin välityksellä heijastimet. Hinta taisi olla euron luokkaa ja uskon, että toimivat.
Olin pukkina meille. Sain ihan paskoi lahjoi, yhyy. Sukat oli kivoi, samoin partakone. Tuad noin. Parivuotias nuorimmainen sai kivaa, samoin tuo äijänkäppänä tykkäs viinapulloistaan mutta ei villapaidoistaan, kuten noilla on tapana. Ai joo. Sain autoon karvanoppien korvikkeeksi roikotettavan itämaan viisaan miehen. Että saa vähän sellaista new york taxi-vivahdetta mun autoon. Pitää vielä hankkia sinne joku taksamittarin näköinen juttu ja Akkbar-kuskitunnistuslaatta tai jotain.
Poltetaanko vaikka ristiä no show pukin pihamaalla Meillä piti lupauksensa ja tyytär oli tohkeissaan eikä enää edes pelännyt 5v
Hah - täällä pukki soitti, että oli joutunut olkapääleikkaukseen. Varmaan ns. Joululahja olkapää, siis vähän kuin tenniskyynärpää.. punakuonokaan ei ollut lähtenyt käyntiin kun oli ollut Korvatunturilla sen verran kova pakkanen, mutta lahjat löysi perille. Itse istuin juuri pari tuntia saunan lauteilla ja siemailin viiniä.. kuvat on vielä läppärin kovolla --> huomenna himaan j fotoshoppimaratoni tiedossa Mutta siis jouluhan on vasta tulossa, vaikka kummityttöni oli kovasti sitä mieltä, että "kivointa tässä aattopäivässä oli se joulu". Joten Glada Julen till alla Kamerakassen gäng... tai jtn...