noniin olen tässä jo kuukauden miettinyt että minkä järjestelmäkameran ostaisin. Noh jonkin aikaa tutkiessani päädyin näihin kahteen Nikon d5000 ja canon 500d, ja tuntuu että homma meni vain vaikeammaksi, kummatkin maksavat verkkokauppa.comissa saman verran eli 760e:n paikkeilla perus kitillä.. olen erinäisiä nettisivuja ja lehtiä koittanut lukea mutta esim lehdissä/netissä aina jompikumpi on parempi, eli selvää parempaa ei löydy. onko niin että kumpikin on oikeasti yhtähyviä? entäpä mitenkäs näiden objektiivien laita, kummalla oikeasti on pidemmän päälle halvempaa? (vaikka tosin en varmaan puoleen vuoteen hommaa mitään lisä objektiivia) voisiko nytten kummankin merkin fanittajat vähän sanoa kumpi on kummassa parempaa.. tässä vielä viikon pitäis miettiä kumman haen. ainakin d5000ssa kiinnostaisi se kääntyvä näyttö. mutta kuinka tarpeellinen se oikeestaan on? ainiin tosiaan, olen täysi aloittelija näissä jutuissa ja tulee olemaan minun ensimmäinen järkkäri. (sori jos täällä oli aiheeseen liittyvä ketju jo aikasemmin.. ei tuntunut löytyvän haulla ainakaan) ja vielä sori jos teksti on sekavaa
Vs: järkkäriä hommaamassa d5000 / 500d Tämän vastauksen löytää monestakin vanhasta aiheesta: Jokaisella nykyajan digijärkkärillä saa riittävän hyviä hyviä kuvia. Mene kauppaa ja kokeile mikä tuntuu käteen parhaalta ja valitse se. LeGu