Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Järjestelmäkameroiden mahtava koko

Keskustelu osiossa 'Digikuvaus' , aloittajana Experte, 5 Marraskuu 2013.

    Vs: Järjestelmäkameroiden mahtava koko

    Mahtoi Rogers olla aika luuseri ;-)
     
  1. Kosh

    Kosh

    206
    0
    0
    Vs: Järjestelmäkameroiden mahtava koko

    Tuosta kun vielä muistaa että ihmiset eivät ole missään noista ryhmistä kaikkien tai edes useimpien asioiden suhteen vaan joidenkin asioiden suhteen ollaan jossakin ryhmässä ja toisen asian suhteen toisessa ryhmässä. Eikä mihinkään noista ryhmistä kuuluminen ole sen arvokkaampaa tai "parempi" asia kuin toiseenkaan kuuluminen.

    Minulla esim. on yleensä melkolailla state of the art puhelin ja muu tietotekniikka, mutta auton, kameran ja asunnon suhteen olen melkolailla konservatiivisempi. Maksatan mieluummin tuotekehitysrahat niiden osalta jollain muulla. Ja muutenkin katson että onko jokin uusi edistystä vai "edistystä". Jos tunnistan sen mielestäni oikeaksi edistykseksi, kuulun helposti tuohon aikaisimpien omaksujien ryhmään, mutta jos on epäilys että nyt mennään metsään, kuten esim. noiden nollaenergiatalojen kohdalla, pysyn asiasta kaukana ennenkuin käytäntö on osoittanut että epäluulo oli turhaa. Tähän ikään on jo huomannut että lasten ja lapsenmielisten "edistyksellinen" asia on usein takaperin menoa. Kellon suhteen olen patamusta taantumuksellinen, se on mekaaninen ja tulee olemaan ;-)
     
  2. Vs: Järjestelmäkameroiden mahtava koko

    Juu -ja kehitys ja edistys ovat aivan eri asioita. Se, joka haluaa kylässä ensimmäisenä isorokon, ei välttämättä ole innovaattori.
     
  3. Kosh

    Kosh

    206
    0
    0
    Vs: Järjestelmäkameroiden mahtava koko

    :)
     
  4. Vs: Järjestelmäkameroiden mahtava koko

    +2
     
  5. pvalila

    pvalila Member

    40
    0
    6
    Vs: Järjestelmäkameroiden mahtava koko

    Edelläkävijä muodin saralla nyt kuitenkin...

    Kehityksen kaksi suuntaa ovat edistys ja taantumus, opetti historian opettaja noin 34 vuotta sitten.
     
  6. Vs: Järjestelmäkameroiden mahtava koko

    No mutta se johtui vain siitä, että siihen aikaan oli enemmän tietoa taantumuksesta (tai jostain sellaisesta, jota luultiin taantumukseksi).
     
  7. nomad

    nomad Well-Known Member

    10 349
    167
    63
    Vs: Järjestelmäkameroiden mahtava koko

    Hienoa jos kuitenkin taju edistyksest on säilynyt. (Itse joskus hieman epäilen.)
     
  8. Vs: Järjestelmäkameroiden mahtava koko

    Ei se taju ole mihinkään hävinnyt. "Edistys" vain merkitsee eri ihmisille joskus eri asioita.