Vs: Järjestelmäkamera luontokuvaukseen Sama porukka vaan kasaan vaikka viikon tai parin päästä ja kuvat esiin. Mä voin järjestää diaprojektorin ja valkokankaan, mikäli joku tarvitsee. Ite ainakaan en ala mitään skannailemaan ja tänne postaamaan Ja jos multa kysytään, niin reenata saa miten vaan ehtii ja jaksaa.
Vs: Järjestelmäkamera luontokuvaukseen Uskoisin saavani järjestettyä jonkinlaisen dataprojektorin lainaan ja varmaan sama valkokangas käy myös siihen. Kannettava minulla on joten 1/0 kuvat muistitikulle tai cd:lle niin nähdään niitäkin
Vs: Järjestelmäkamera luontokuvaukseen Eli meinaatko että kannattaisi kuitenkin siirtää kuvauspaikka vaikka Kuusamoon?
Vs: Järjestelmäkamera luontokuvaukseen Etköhän tuolla saa viimeistään aikaan ne 114 syytä peruuttaa koko homma...
Vs: Järjestelmäkamera luontokuvaukseen [QUOTE> [/QUOTE] Tuolloin 1V on maksanut varmaan jotakuin saman kuin nykyisin, joten 10k kuvalla ei tienattu edes kamerastakaan puolta... Pahus, luulin jo hyvän keinon hommata uudemman auton...
Vs: Järjestelmäkamera luontokuvaukseen Jokohan olisi hyvä aika sopia ajankohta tuolle kaavaillulle kuvausretkelle? Mulle ei ainakaan käy 21.4. eikä 26.5.