Perkema!! Ette ikinä arvaa mikä tänään odotti lastenhuonees. Posti on ryöstetty, ja oikein suuren maailman malliin. Tekijöistä ei oo tietoo, mutta jäljet johtaa sylttytehtaalle.......... Eikö enää missään saa elää rauhallisessa harmoniassa!
Hades Rails MC aivan varmasti.. niillä keltamustat värit ja minkä värinen on kauhakuormaaja.... Toisaalta toi sauvakävelijä on arveluttavasti aina siellä missä tapahtuu.. sitäkin kannattais kuullustella. Galleria pystyyn.. klik klik
Tuollahan se syyllinen makaa ketarat ojossa postin vieressä. Sääntö nmr. 1: tummatukkaiset, nahkatakkiset on aina pahiksia tai automyyjiä.
Pötköttelevä kaveri on kuulemma entinen postin vartija, nykyinen kuollut. En tiiä olisko MC:n porukka täs mukana, kerhon suunnal on ollu kyl nyt aika hiljasta. Toi sauvakävelijä on kyl tosi hämärä äijä...........
Tämä sinun sarja on kyllä kaikessa omalaatuisuudessaan tosi hauska, mutta pistää silti miettimään, että kannattaisikohan sittenkin (ainakin yrittää) pysyä ihan lapsettomana.. noilla perhellisillä tahtoo aina olla jotain... juttuja
Perheellisenä ja lapsellisena on hyvä olla. Pysyy pilkkeet silmäkulmissa kun touhuaa lasten ja lelujen kanssa ja mietti, että mitähän seuraavaks......
Pah! Näitä on nähty ennenkin. Kyllä minä poliisina repisin tuon tummapukuisen juipin tuolta tontista ylös ja aloittaisin tiukan kuulustelun.
Kyllä mä vielläkin olen sitä mieltä että ton sauvakävelijän menemiset ja tulemiset on selvitettävä...
Ryöstö keskellä kirkasta päivää? No way! Tähän sopisi iltahämärä/pimeä asiaankuuluvine katuvalaisimineen. Hommaappa nukkekodin valaisinsarja ja ripottele se tonne maisemaan.