On noin 1/2v vanha macbook, täysin kunnossa tietty ja takuilla. Tämän erittäin liikkuvan työn vuoksi kaipaisin enemmän tuota Macbook Air:iä joka on siis myynnin syynä. En kuitenkaan tarvinnut tuotä superdriveä kuten luulin, lisä liitospaikat ovat tietty mukavia, mutta ei minulla ollut niillekään tarvetta. Tietenkin jos sinä omistat Air:in ja kaipaat levyasemaa (etkä sitä irrotettavaa) niin tehdään vaihto, sovitaan välit sitten tarkemmin.
Vs: Kiinnostuskartoitus Macbook Kiinnostusta vois lisätä jos tietäis vaikka sen, mikä prosessori on sisällä ja miten paljon muistia yms?
Vs: Kiinnostuskartoitus Macbook Onkohan tuossa nyt Intelin joku tupla, 2gb muistia, 120gb kovis, samat kuin tuolla nykyisellä muut asiat.
Vs: Kiinnostuskartoitus Macbook Macbookeissa on kaikissa sisällä "intelin joku tupla". Jos vaivautuisit avaamaan koneesi omppuvalikosta osion "tietoja tästä macista", niin saisit siitä vähän tarkempaakin tietoa, voisi kiinnostaa mahdollista ostajaa, jos oikeasti haluat saada koneesi myytyä...
Vs: Kiinnostuskartoitus Macbook Pahoittelen huonoa infoa, perjantaista tiistaihin olin meilahdessa vaimon tykönä eikä kaikkea jaksanut selvittää, jotta tästä syystä. Juu, siis keväällä ostettu macbook (valkoinen), 2.2GHz Intel Core 2 Duo, muistia olikin 1Gt. Ihan muuten varmaankin samaa setti kuin nyt myytävät mallit. Mä en näistä koneista ymmärrä joten en aina kaikkea ymmärrä katsoa. Tarjouksia jos joku haluaa laittaa tai lisäkyselyjä niin YV toimii parhaiten.