Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Jääprisessa

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana lauritz, 15 Elokuu 2005.

  1. lauritz

    lauritz

    5
    0
    0
    Talvella Vaasassa pidetyn jääveistokilpailun satoa.
     
  2. Eeveli

    Eeveli

    48
    0
    0
    Coool :)
    Yritä muokata viestiä, jos vaikka saatais nähdä se rinsessa :)
     
  3. Mulla tuli ekana mieleen Hessu Hopo, mutta sitten äkkäsin toisen tavan katsoa kalikkaa.
     
  4. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Unissaan kävelevä Notre damen Hessu Hopo =D
    Itse kaipaisin valoa tms. jotta lähtisi veistos kiiltelemään niin että silmissä kipunoi. Sommittelu aika passeli omaan makuuni jos ajattelee rinsessana, ehkä pikkuisen nipistäisin vasemmalta jos.. makuasia.
     
  5. jimi-

    jimi-

    918
    0
    0
    Itse kuvailin toissatalvena siinä torilla pidettyä näyttelyä/kisaa. Onkos tuo leikattu taustasta ?
     
  6. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Outoa minä näin siinä koiran joka on kielekkeellä. :S
     
  7. Aihe ei hassumpi,mutta toteutus ei ihan loppuun asti tehty,valoituksen ja terävöinnin avulla saataisiin kuvaan se jään olemus eli kirkkaus ja värikirjo näkyviin,nyt jää softiksi ja värittömäksi.
    Kuva kehittelyn arvoinen mutta ei valmis.
    Jää,lasi,karvaeläimet,syksynkuurakuvat yms.vaativat hiukan terävöittämistä,tapauskohtaisesti jopa paljon, että niistä saadaan kaikki irti menemättä kuitenkaan liiallisuuksiin.
    I drink so;)
     
  8. lauritz

    lauritz

    5
    0
    0
    Kuva tältä vuodelta. Kuvattu taivasta vasten myöhään illalla ja muokattu ainoastaan valkotasapainon osalta, koska torilla oli monenväristä valoa ja joka suunnalla. ( valotus 2 sek, f=8, 28-135 ). Yritin rajauksella saada pois valaistut ikkunat ja mainosvalot taustasta, eivät mielestäni sopineet tähän näkemykseen aiheesta.[/quote]
     
  9. Tämä on sitten se ihka oikea repro.