Vs: Ja vielä ämveetä. Sitten lopetan. Noh, aiheen yksiselitteisyyteen keskittyviä. En oikein osaa tuon enempää selittää, ja aiempaa viestiä kirjoittaessani ajattelin jo siihen liittää anteeksipyynnön rajoittuneisuudestani, mutta olkoon se nyt tässä. Älä nyt suutu, tämä oli aivan harrastajan subjektiivinen ulostulo.
Vs: Ja vielä ämveetä. Sitten lopetan. Kiitos kahdesta kannustavasta sanastasi. Pidän ne mielessäni. En enää vaivaa teitä kuvillani. Kapa
Vs: Ja vielä ämveetä. Sitten lopetan. Kuvista joko pidetään tai sitten ei. Ei kannata ladata kuvia jos ei kestä että niitä kommentoidaan. Ihan turha on niskojaan nakella että en laita kuvia. Noi kaksi sanaa ei kohdistunut mielestäni kuviisi vaan tupakan polton lopettamiseen. Tietty jokainen tulkitsee sanoja niin kun ite haluaa. Eipä nämä kuvat ihan minulle auennut. Jostakin syvällisemmästä sikailusta taitaa olla kyse. Ettei vain olis jollekin kettuilua.
Vs: Ja vielä ämveetä. Sitten lopetan. Kuvistani saa kommentoida aivan vapaasti. Toivoisin sentään jonkunlaista perustelua . Minua ei hetkauta tippaakaan, mitä mieltä niistä ollaan. Poikkeuksena asialliset analyysit, joita en ainakaan sinulta ole saanut. Tupakan poltto tai sen lopettaminen ja kahden sanan, joissa ei ollut viittaustakaan sinuun ovat sinulta tyypillisiä kummallisuuksia. Kapa
Vs: Ja vielä ämveetä. Sitten lopetan. No nyt tuli sen verran ristiriitaista tietoa moneen suuntaan että jokipoliisin valot välkkyy silmissä. Sinua ei hetkauta kommentit tippaakaan paitsi poikkeusena asialliset analyysit. No ilmeisesti kahden sanan kommenttin on hetkauttanut että oikein kirjoittamaan on pitänyt vaikka se ei taida olla mikään analyysi. Eli se siis hetkautti. Puhuit palturia. Minä en ole antanut analyysejeä ainakaan näistä muka katukuvistasi, eikä kiinnosta. Eli minut voit sivuttaa tuosta noin vain. Halusin vain kertoa miltä minusta näytti se kahden sanan kommentti. Ettei vain sekin hetkauttausi kun sanotaan että ei pidetä kuvista, mutta ei anneta analyysiä miksi ei pidetä.
Vs: Ja vielä ämveetä. Sitten lopetan. Kuvista: Ensimmäisessä kuvassa olis voinut jättää savulle tilaa, ehkä musta ranneke pois rajaten. Kakkosessa sorkat mukaan, tai sitten tiukempi rajaus. Kolmosesta en osaa sanoa mitään.
Vs: Ja vielä ämveetä. Sitten lopetan. Minusta kaikki mikä minua kiinnostaisi on rajattu kuvista pois.
Vs: Ja vielä ämveetä. Sitten lopetan. Meillehän on annettu mielikuvitus ihmisen käyttää. Hyvä kommentti sinulta. Kapa
Vs: Ja vielä ämveetä. Sitten lopetan. Sen verran olen ristiriitainen ihminen, etten aina itsekään ymmärrä, mitä olen. Hyvä että on sentään joku, joka ojentaa. Kapa