Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Itsensä ilmaisun kieltämisen perusteet

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Jari Siren, 19 Helmikuu 2008.

Vs: Itsensä ilmaisun kieltämisen perusteet

Mikä suo ansela oikein vaivaa? olenko vienyt sulta joskus naisen? Vaikka tuskin samoista naisita skabataa?

1. saltikov

saltikov Member

529
    0
    16

Suurta närää Jari ainakin osaa herättä - sitä  näkökohtaa vasten voi puheissakin olla hitusen perää.

2. Vs: Itsensä ilmaisun kieltämisen perusteet

Voisitko pysyä aiheessa. Eikö henkilöihin meno ollutkaan sinusta kenkkua? Ai niin, nyt ei puhutakaan sinusta, joten se on vapaata...

Minusta magnumilla on keskustelupalsta, ehkä jari on saanut sieltä vastauksen?

3. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36

Voitaisko nyt vaan keskustella HCB:n kuvatuotannosta ja siitä miten olisit häntä opettanut. Ja  Magnum kuvatoimiston toiminnasta.

Miksi haluat ohjata keskustelun minun henkilööni, yleensähän kuulutat kirjoittavasi kuvista, et henkilöistä?

EDIT

tehkääpä haku sanalla siren

4. Vs: Itsensä ilmaisun kieltämisen perusteet

5. Vs: Itsensä ilmaisun kieltämisen perusteet

tupla

Miksi haluat ohjata keskustelun minun henkilööni, yleensähän kuulutat kirjoittavasi kuvista, et henkilöistä?

EDIT

tehkääpä haku sanalla siren

[/quote]

6. Vs: Itsensä ilmaisun kieltämisen perusteet

Johonkin hävisi edelinen kirjoitukseni joka meni about näin, että moden statuksella olevan kanssa on vaikea/ epäreilua väitellä, mielipiteen sanoessa banni pamahtaa.

7. 4x5

4x5

1 986
    0
    0

Magnumi -jutut voi mennä helposti sekaisin, onhan noita kaliibereita aikalailla erilaisia. Asiaan perehtymätön voi  esimerkiksi kuvitella Magnum -nimikkeellä markkinoitujen 0.177 (ilmapistooli) ja 0,38 (Suomi kp) -kaliibereiden olleen samantapaiseen tarkoitukseen suunniteltuja...

8. Vs: Itsensä ilmaisun kieltämisen perusteet

Noo, epäreilulta se maailma lienee vaikuttanut tähänkin saakka. Naisien takia tapellessa...

9. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63

Sorry Jari, modeilla ei ole oikeuksia antaa banneja. Tälleen sivuhuomautuksena.

10. Vs: Itsensä ilmaisun kieltämisen perusteet

No mut ei kannata varmaan kuittailla takaisinkaan?
    Siis bannin uhalla?
    Tää on sillai paska juttu kun dikkailen tästä foorumista, mutta kokoajan on bannin uhka hanurissa:(

11. Vs: Itsensä ilmaisun kieltämisen perusteet

Mitä sillä että en arvosta bändikuvausta on tällä kanssa tekemistä?
    Ok olen itsekin suostunut pikku korvauksesta kuvaamaan yhtä bändiä jonka johto hahmo on ollut muuten mallina.
    Olen lisäksi kuvannut rahasta kyseisen bändin keikan ja se oli kyllä tosi hoh hoijaa.
    Tästä huolimatta en ole kietämässä bändikuvausta, vaikka en sit' juuri arvostakkaan.

12. 4x5

4x5

1 986
    0
    0

Kyllä sä varmasti hahmotat missä ollaan menossa. Aseta tavoitteesi ja toimi sen mukaisesti ;-)

13. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36

Olenko minä joskus uhkaillut sinua bannilla? Vai mistä se uhkaus tulee?

Koko iltapäivän olen rohkaissut sinua keskustelemaan ja perustelemaan näkemyksiäsi mm. siitä miksi HCB:n kuvat ovat huonompia kuin omasi?

verrataan vaikka näihin:

http://kameralaukku.com/forums/smf/http://code.mediadrive.fi/phpbb/viewtopic.php?t=6

eihän noissakaan ole väriä, ja jo nettikoossakin JPEG kohina puskee seinästä. Olen nähnyt HCB:n vedoksia noin metrin kokoisina eivätkä kohise ollenkaan yhtä häiritsevästi.

Nikon-koukkuun en tartu.

14. Vs: Itsensä ilmaisun kieltämisen perusteet

No mut jos näin on paskat välitän sanomistasi ja olen komentoimatta kuin minkä tahansa muun dorkan jutuihin ja jos tosiaan näin on voisit olla muuttamatta otsikojani siten että ne vaikutaa järjettömiltä?

15. Vs: Itsensä ilmaisun kieltämisen perusteet

;-D

16. saltikov

saltikov Member

529
    0
    16

HCB:n kuvia vois luonnehtia vaikka valokuvamaailman Citizen Kaneksi

17. Vs: Itsensä ilmaisun kieltämisen perusteet

Ja ongelma on selvästi tullut esille. :D Voihan tulliliemi sentään.

18. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36

Kerro nyt mistä suunnasta banni uhkaa hanuarisi? Miksi nimittelet minua "dorkaksi", sinähän kirjoitat vain kuvista, et henkilöistä. Moderointi puuttuu joskus viesteihin ja sitä saa arvostella, mutta "dorka" on aika heppoinen peruste.

Onko "otsikojani" yksikkö vai monikko? Jos on monikko, niin sitten väite on valhe.

Edit:

Elän muutaman seuraavan päivän ilman nettiä, mutta jatkakaa keskustelua. Palaan tiistaina tai keskiviikkona vänkäämään.

19. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Jep, tämä alkaa taas mennä henkilökohtaiselle tasolle.
    Kuvistahan tässä pitäisi puhua.
    T Jukkis