Vs: Itseäni eilen tarkkailin Näytti ensin kivespussilta mutta jalkahan se taitaa olla. Ei tää varsinaisesti kerro mistään mitään (eikä kuvban tarvitsekaan) mutta hienoja muotoja tässä on.
Vs: Itseäni eilen tarkkailin En haluaisi näydä kahden ensin kommentoineen kiveksiä, vaikka en siis halua niitä muutenkaan nähdä, mutta varsinkaan heidän;-)
Vs: Itseäni eilen tarkkailin Noita on kuutisenkymmentä, ja antamassani osoitteessa niistä kymmenisen. kapa
Vs: Itseäni eilen tarkkailin Juu, huamasin kyl, mut nois oli senmone mul turha tautologia. Kaitafilmisyys lienee se juttu, mut muunlaisil lisäkuveil oltais käsitteellisyyren atraktiivisemmal pualel. Ei niinku et vaihros on muna munasse, ku nyt. Ja sit kans sellane helppous ain vähä harmitta, et ku tos o jalk, ni siks räps. Vaiva o pual ruaka, ain. Siks murteel et sisälpiilevä huumoriki ei jäis vaa tähä päähä...
Vs: Itseäni eilen tarkkailin Voisi toimia ulkotilassa. Lähdetkö sponssaamaan? Itse olen kyllä aika aivoton, joten apu on tarpeen. Kapa
Vs: Itseäni eilen tarkkailin Oisko espanpuisto mitään, voisit olla vaikka häppärin essä josain pussissa, siten että vain jalat ois ulkona ja niiku pyörisit ympäri,tuli sellainen performanssi kans.?
Vs: Itseäni eilen tarkkailin Tehdään yhteistyötä. Sinä maksat tuotankokulut, minä teen tuotannon. En häppenöi, sen annan sinun tehtäväksi. Espan puisto ei sovi, vaatii enemmän puhdasta seinätilaa. Stadionin torni olisi hyvä. Kapa
Vs: Itseäni eilen tarkkailin Katsoin aivan samoin ja voi sanoa että hieman hämmennyin, kunnes sitten linkin kuvat paljastivat ONNEKSI totuuden.